Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi alle blir litt mer sære med alderen. Det kan være små ting til store greier, vi vet rett og slett hvordan vi vil ha det og ofte er vi ikke flau over det heller.

Hva er dine særheter? 

Meg selv:

Kvinneguiden

Må sitte bakoverlent i bilen, ellers får jeg helt vondt i kroppen. Sitter som en råner, selv om jeg ikke er noe råner

Jeg kan være ganske gjerrig på pengene mine når det kommer å spandere på andre. Må dra meg selv litt i nakkeskinnet når den gjerrige følelsen kommer

Jeg bruker kun en type truse. Alle sokkene mine må være av samme type også, for å sortere sokker gidder jeg ikke bruke tiden min på

Anonymkode: d7b0e...006

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

- Jeg er gjerrig på å betale for parkering og parkerer derfor gratis ved et kjøpesenter, går gjennom kjøpesenteret (slik at evt vakter kan se at jeg går inn) og går flere hundre meter til sentrum for å handle det jeg skal og så gå gjennom kjøpesenteret tilbake til bilen.

- Jeg bruker bare svarte sportsokker, det samme gjør samboeren min. Så vi har en haug med like sokker som vi bruker på deling.

Anonymkode: cfacb...34e

AnonymBruker
Skrevet

- Vasker ikke henda etter dobesøk. Gjorde det alltid før, men gidder ikke bruke tid på det lenger, i tillegg til at hendene blir såre av å vaskes ofte.

-Blinker sjeldent/aldri når jeg kjører bil. Vet ikke om det er sært? Gidder hvert fall ikke, de bak skal uansett holde avstand nok til at det ikke er noe problem.

Anonymkode: 951db...6ea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker high waist boxer (til dame), og det gir et bestemorinntrykk, for å si det sånn. Går jeg ikke med det, går jeg naken under tøyet. Så jeg er ikke så flatterende i undertøyet, kan man si. 

Jeg har store, fyldige hengepupper som jeg nekter å putte i behå når jeg er hjemme. Jeg er mye hjemme for tida, så kan si det sånn at det synes på huden hvor puppene ligger, det er blitt litt mørkere akkurat der... Montro om det noen gang vil gå bort. Det er nesten så de rekker til nederste ribbein. 

Jeg setter håret opp i de merkeligste tutter, fletter og tuster (har relativt kort hår/middels lang pixie cut) når jeg er hjemme, og det ser jo ikke ut i måneskinn. Men får håret bort fra øynene uten å hele tida ta det bak øret eller bruke produkter. Veldig praktisk ved husarbeid.

Kommer du på døra uanmeldt, så er det bestemorboxer eller kommando under buksa, hengepupper og tidenes sveis! Velkommen skal du være. 

Anonymkode: c2973...4fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

- Vasker ikke henda etter dobesøk. Gjorde det alltid før, men gidder ikke bruke tid på det lenger, i tillegg til at hendene blir såre av å vaskes ofte.

-Blinker sjeldent/aldri når jeg kjører bil. Vet ikke om det er sært? Gidder hvert fall ikke, de bak skal uansett holde avstand nok til at det ikke er noe problem.

Du har misforstått hvorfor vi blinker..

Anonymkode: 6a4a8...941

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har misforstått hvorfor vi blinker..

Anonymkode: 6a4a8...941

Nei. Jeg bryr meg ikke om å si ifra hvor jeg skal (blinke) på forhånd. Kjører min vei og andre får tilpasse seg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Jeg bryr meg ikke om å si ifra hvor jeg skal (blinke) på forhånd. Kjører min vei og andre får tilpasse seg.

Du er en uforsvarlig egoist :)

Anonymkode: f845c...7b5

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar meg en ekstra runde i butikken om det er kø ved kassa, for jeg er visst for bra for kø 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden.  

Alltid håret opp i en tutt, og pga ammehår så har jeg en hjelm av hår rundt hodet. (11år siden amming). 

Anonymkode: 1aa62...fc7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg tar meg en ekstra runde i butikken om det er kø ved kassa, for jeg er visst for bra for kø 😂

Det gjør jeg også, men det er fordi jeg har sosial angst

Anonymkode: 1fa71...0b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser på enkelte filmer på forskjellige årstider. Drama og komedie på vår og sommer,skrekkfilm og fantasy på høsten og vinteren. De filmene jeg MÅ se på sommeren er dirty dancing og grease. Harry Potter filmene og Sweeney Todd på høsten, kun julefilmer i julen (da ser jeg også på julekalendere jeg har på DVD) hjemme alene 1 og 2 er nødvendig. Og ringenes herre i januar. 

Anonymkode: 123bc...f22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...