AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Hei Er en person som liker å ha litt kontroll. Etter en spontanabort og det faktum at jeg er 35, bestemte jeg meg for å ikke høre på min faste gynekolog, som ber meg prøve noen måneder til før vi foretar oss noe mer. Han tenker vel vi knapt har prøvd, fordi jeg ble gravid på det andre ordentlige forsøket i fjor. Så ble det spontanabort og det bidro til 3 " bortkastede" måneder. Etter det har vi reelt forsøkt 2 ganger uten hell. Ble svært bekymret over en del spotting forrige syklus, og min faste gyn ba meg ta det med ro. Han har fulgt meg opp gjennom spontanaborten og alltid tatt celleprøver av meg. Jeg kontaktet allikevel en privat klinikk og fikk time for å ta blodprøver, og de mente jeg gjør rett i å ta prøver og fokuserer mye på alderen min. Alle prøvene har vært fine så langt. Fikk svar nå, og alle hormonnivåer er fine. Stoffskifte og vitaminnivå ok. Bør vurdere litt d-vitamin. Kun prøven som viser antall egg gjenstår. Har googlet litt, og mange er kritiske til den prøven. Skal jeg droppe timen min hos de private for å se på den siste prøven om antall egg? Har noen gjort slik undersøkelse tidlig i prøvingen for å få litt indre ro?/ kontroll? Anonymkode: d5585...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå