AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Noen andre som har fått adhd disgnose i voksen alder? 20++ Hva er isåfall dine utfordringer? Og har medisin hjulpet deg? Anonymkode: dc0d1...c34
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 12.16): Noen andre som har fått adhd disgnose i voksen alder? 20++ Hva er isåfall dine utfordringer? Og har medisin hjulpet deg? Anonymkode: dc0d1...c34 Ja, tidlig i 30-åra. Mine utfordringer: å holde orden i tankene når jeg har flere enn en ting på gang. Holde orden på avtaler, i papirer, og tingene mine, prioritere oppgaver, huske muntlige beskjeder, få ting gjort,blir ferdig med tingene. Avbryter folk lett snakker mye. Reagerer ganske sterk på småting og føler generelt slitsomt mye. Hver dag var jeg utslitt etter jobb fordi jeg hadde skjerpet meg hele dagen. Alt føltes som kaos. Etter medisinering: det ersom å leve i en annen verden. Nå forstår jeg hvordan folk får ting gjort. Anonymkode: f17e8...9c3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, tidlig i 30-åra. Mine utfordringer: å holde orden i tankene når jeg har flere enn en ting på gang. Holde orden på avtaler, i papirer, og tingene mine, prioritere oppgaver, huske muntlige beskjeder, få ting gjort,blir ferdig med tingene. Avbryter folk lett snakker mye. Reagerer ganske sterk på småting og føler generelt slitsomt mye. Hver dag var jeg utslitt etter jobb fordi jeg hadde skjerpet meg hele dagen. Alt føltes som kaos. Etter medisinering: det ersom å leve i en annen verden. Nå forstår jeg hvordan folk får ting gjort. Anonymkode: f17e8...9c3 Hvordan fikk du i gang utredning? Jeg sliter selv. Har en sønn med ADHD. Faren har ADD så jeg har hele tiden trodd at min sønns diagnose «skyldes» det. Men jeg merker at jeg sliter såpass mye selv til tider at livet føles veldig tungt. Evig kaos og angst i hodet. Anonymkode: 6b403...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå