AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Noen tips til hva jeg kan gjøre? Har begynt å date en mann jeg virkelig liker, og sexen er fantastisk. Men han er så stor. Han prøver å holde igjen slik at jeg ikke skal få vondt, men jeg vil jo gjerne at han skal kunne slippe seg helt løs. Tips til stillinger hvor han ikke kommer like dypt? Eller andre tips? En utrolig kjedelig problemstilling for jeg vil jo at han skal nyte like mye som det jeg gjør. Han klager ikke og sier at sexen er fantastisk, men jeg synes det er litt dumt da jeg ønsker å klare hele han. Avveksler med å suge for å gi underlivet litt pauser, men blir fort sliten i kjeven pga størrelsen. Anonymkode: ef952...9fc
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Temaet dukker opp med jevne mellomrom, bruk søkefunksjonen. Han kan tre en stor ring innpå, slik at det er noe som stopper mot deg, og han kan jukke på. Du kan være på topp, og styre showet. Han kan ta deg analt, der er det bedre plass i lengden. Anonymkode: 96208...56f 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Har ingen tips dessverre. Har hatt en ff som var veldig stor, og vi fant ingen løsning som fungerte. Vi var ikke sammen da, så det var ingen big deal å avslutte sånn sett, men han var en veldig fin sengepartner på alle andre måter. Anonymkode: c244a...c41
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Prøv rett og slett å fokusere på klitoris og bryster, mens han forsiktig fyller deg opp. Litt tantrisk tempo rett og slett. Har litt erfaring med dette, for å si det mildt. Etter at du er i "mål", kan du holde rundt hans penis for å øke avstanden, hvis du ikke allerede er dyp nok til hele. Ellers så selges Bumpers hos perfectfitbrand.com. De har mye bra. 23/18 over og rundt. Anonymkode: dae71...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Kjøp en badering og tre den over monster lemmet til han. Da får dere en god og myk overgang og han kan peise på uten smerter både her og der.😅 Anonymkode: 5d2d0...3f9
OxBall Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 Enig i det andre sier, tre noe på pikken så den ikke støter så dypt. I rompa kan pikken gå lenger inn, men sikkert ikke godt hvis han har monsterpikk.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 OxBall skrev (5 timer siden): Enig i det andre sier, tre noe på pikken så den ikke støter så dypt. I rompa kan pikken gå lenger inn, men sikkert ikke godt hvis han har monsterpikk. oxball.com selger Bumpers. Anonymkode: dae71...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå