Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere valgt. 

Vært særboere men med dårlige råd til å reise og kose seg ekstra fordi man får ting til å gå akkurat rundt og får ikke da ekstra å rutte med. Men så har man alenetid og eget hjem og alle godene det også innebærer. En av oss har småbarn som bor hjemme 50/50. 

Eller flytte sammen og få bedre økonomisk situasjon så man kan ha det mer gøy med middager ute, gode reiser og mindre økonomisk stress rett og slett. Mer tilstede i hverdagen til hverandre og en mer felles familie følelse. 

Anonymkode: 5667c...80c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lett valgt særbo. Jeg har vært samboer to ganger, og sier aldri mer. Jeg vil ha friheten min, roen min og mitt liv! 

• Liker 8
Skrevet

Særbo. Har også vært samboer to ganger, og aldri mer! 

• Liker 4
Skrevet

Samboer. Sammen kan dere bli enige om hvordan dere vil ha det. F.eks. når dere skal ha alenetid. 

Jeg har samboer og setter av tid til meg selv og å gjøre de tingene jeg ønsker. Opplever ikke det som en konflikt i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Særboer. Hadde aldri bodd sammen med noen med særkullsbarn!

Anonymkode: 6b99c...80a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt særboer-løsningen, men det er egentlig helt håpløst å skulle innhente meninger på den måten du gjør nå. Dette er jo et svært subjektivt spørsmål, og svaret kommer mer an på dine personlige preferanser rundt bosituasjon enn hva som er den objektivt mest hensiktsmessige løsningen. 

Å tvinge din partner til samboerskap er uansett alltid en dårlig idé. 

Anonymkode: 1c51d...80b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville ment at her bør barna prioriteres, og dermed gått for særboer-løsning frem til de ble større og fikk være med på å ta valget. 

Anonymkode: f48fd...68c

AnonymBruker
Skrevet

Spørs veldig på barnas alder, hvor godt foreldrene samarbeider, forhold mellom ny partner og barn og hvordan eks forholder seg til den nye partneren. Hvis det ligger an til konflikt og barna er små, hadde jeg valgt særbo.

Anonymkode: 62373...3e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har samvær med våre barn 50/50. Men de er hjemme omtrent hver dag, uansett. Vi synes det er fint, men det kan være en faktor for deg å tenke på angående særbo eller sambo. 

Anonymkode: af020...a96

Skrevet

Samboere, helt klart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...