AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Jeg har nylig fått øynene opp for bønner, og fikk en bønnsetuing til taco hos en venninne. Tydeligvis så elsker jeg bønner. Men en slik bønnestuing, kan man spise den og bare den? Eller er ikke det bra for kroppen? Anonymkode: 22858...208
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Ja, man kan spise bare den. Du kan evt ha grønnsaker eller salatingridienser på siden. Er mange gode næringsstoffer i bønner. Anonymkode: a7a22...ed2
Gjest loveli Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 (endret) Jeg kan lage taco"kjøtt"deig av bare bønner. Det er digg! Og selvfølgelig kan du bare spise bønnestuing, bønner er supermat! https://www.godt.no/oppskrift/6523/boennestuing-til-veggie-taco Oppskrift er bare et eksempel, men den ser ikke spesielt god ut med så lite krydderier. Når jeg lager selv så tar jeg masse forskjellige krydder på, uten å bruke oppskrift. Men har funnet oppskrift på flere tacokrydderblandinger som jeg har tatt utgangspunkt i. Endret 5. mai 2021 av loveli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå