AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #21 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): "Kjendis". Eneste jeg hadde hørt om er han språkfyren og hu bokseren. Anonymkode: 6a56f...076 Jeg nekter å tro at du aldri har sett eller hørt om f.eks Thomas Numme. Anonymkode: 7d77b...27b 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #22 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg nekter å tro at du aldri har sett eller hørt om f.eks Thomas Numme. Anonymkode: 7d77b...27b Har selvfølgelig hørt om ham. Trodde han var programlederen. Anonymkode: 6a56f...076
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #23 Skrevet 5. mai 2021 Håper Tshawe ryker ut fort. Har er altfor masete. Anonymkode: a71d0...39b 5
Mezzosoprena Skrevet 5. mai 2021 #24 Skrevet 5. mai 2021 Synes det alltid er så gøy med slike folk som kommer med en ovenfra-og-ned-holdning og ytrer "Jeg har ikke hørt om noen av disse jeg - kjendiser du liksom"... Så beviser det vel bare hvor lite man har fulgt med, er vel stort sett bare å scrolle forsidene på nettavisene, så har man registrert alle.... 6
Smurfii Skrevet 5. mai 2021 #25 Skrevet 5. mai 2021 Rasmus💗🤩 Tshawe kan bli litt mye..litt duracellkanin😝 Petter og Nummis blir vel gamle papsene på tur, som passer på alt fra skift til kart.🤓🧓🧔🏻 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #26 Skrevet 6. mai 2021 «Jeg får en sorgfølelse når jeg går i fjell» Hahaha Aurora er så raaar 😂 Gleder meg ❤️ Anonymkode: b768e...929 1
Poppzy Skrevet 6. mai 2021 #27 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kommer dette på tv til høsten? Anonymkode: d41df...387 Dette kommer på tv i januar 2022. På høsten sender de den versjonen uten kjendiser.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #28 Skrevet 8. mai 2021 Teatrica skrev (På 5.5.2021 den 23.01): Synes det alltid er så gøy med slike folk som kommer med en ovenfra-og-ned-holdning og ytrer "Jeg har ikke hørt om noen av disse jeg - kjendiser du liksom"... Så beviser det vel bare hvor lite man har fulgt med, er vel stort sett bare å scrolle forsidene på nettavisene, så har man registrert alle.... Thomas Numme - Ok, selv om jeg ikke har sett på Sen kveld, har jeg hørt om ham. Tshawe Baqwa - Ok, etter å ha søkt ham opp ser jeg at han har hatt en "hit" eller 2. Petter Schjerven - Programleder for ett program jeg faktisk har sett. Birk Ruud - er "freestyle" en idrett? Rasmus Wold - Jeg vet hvem Thomas Giertsen er. Cecilia Brækhus - Har sett henne omtalt i aviser. Mange år siden sist. Silya Nymoen - Nope. Agnete (Agnetesh) Husebye - Rosablogger? Mona Bernstsen - Noe dansegreier. Aurora Gude.- Dama til charter-Svein? Synes det er helt legitimt å ikke ha hørt om 6 av disse. Jeg leser flere aviser hver dag. Anonymkode: 6a56f...076 1
Mezzosoprena Skrevet 8. mai 2021 #29 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Thomas Numme - Ok, selv om jeg ikke har sett på Sen kveld, har jeg hørt om ham. Tshawe Baqwa - Ok, etter å ha søkt ham opp ser jeg at han har hatt en "hit" eller 2. Petter Schjerven - Programleder for ett program jeg faktisk har sett. Birk Ruud - er "freestyle" en idrett? Rasmus Wold - Jeg vet hvem Thomas Giertsen er. Cecilia Brækhus - Har sett henne omtalt i aviser. Mange år siden sist. Silya Nymoen - Nope. Agnete (Agnetesh) Husebye - Rosablogger? Mona Bernstsen - Noe dansegreier. Aurora Gude.- Dama til charter-Svein? Synes det er helt legitimt å ikke ha hørt om 6 av disse. Jeg leser flere aviser hver dag. Anonymkode: 6a56f...076 Det var ikke det faktum at man ikke har hørt om personene som var poenget - det er holdningen "jeg er mye mer kulturell enn dere, for jeg vet ikke hvem disse trash-personene er" jeg reager på. 10
Hannah80 Skrevet 8. mai 2021 #30 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Thomas Numme - Ok, selv om jeg ikke har sett på Sen kveld, har jeg hørt om ham. Tshawe Baqwa - Ok, etter å ha søkt ham opp ser jeg at han har hatt en "hit" eller 2. Petter Schjerven - Programleder for ett program jeg faktisk har sett. Birk Ruud - er "freestyle" en idrett? Rasmus Wold - Jeg vet hvem Thomas Giertsen er. Cecilia Brækhus - Har sett henne omtalt i aviser. Mange år siden sist. Silya Nymoen - Nope. Agnete (Agnetesh) Husebye - Rosablogger? Mona Bernstsen - Noe dansegreier. Aurora Gude.- Dama til charter-Svein? Synes det er helt legitimt å ikke ha hørt om 6 av disse. Jeg leser flere aviser hver dag. Anonymkode: 6a56f...076 Var 4 stk jeg ikke hadde hørt om. Helt legitimt😄
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #31 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Thomas Numme - Ok, selv om jeg ikke har sett på Sen kveld, har jeg hørt om ham. Tshawe Baqwa - Ok, etter å ha søkt ham opp ser jeg at han har hatt en "hit" eller 2. Anonymkode: 6a56f...076 En hit eller to 🤣🤣litt komisk! men var fire på lista som jeg heller ikke hadde hørt om! Anonymkode: 2157e...07a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #32 Skrevet 8. mai 2021 Jeg vet ikke hvem Birk, Rasmus, Silya, Mona og Aurora er, Agnete har jeg sett i noe annet, men vet ikke helt hva hun er kjent for. MEN jeg bor også under en stein, er gammel og følger ikke med på det nyeste Men jeg er uansett sikker på at det er mange som vet godt hvem de er og man blir jo sikkert kjent med de underveis Anonymkode: f11e2...925 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå