Gå til innhold

71 grader nord kjendis 2021

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Årets deltakere er offentliggjort:

https://www.tv2.no/underholdning/13980582/

Mange kule folk her! Gleder meg myyyyyyye mer enn til forrige sesong.

virker som at tvnorge har hørt på folket, og kun tatt med én influenser i år. Aldri hørt om Aurora-dama, men regner med at hun går ut relativt kjapt. Håper hun ikke forsurer turen før.

Tshawe, Petter, Silya og Thomas blir spennende å følge med på 😃

Anonymkode: 2157e...07a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg 2-3 som kommer til å sutre fælt.  Halvparten er spennende, resten er bare leftovers.  

Anonymkode: 9a13e...2b3

• Liker 2
Skrevet

Noen få bra deltagere, og mange ukjente. 
Tipper Cecilia blir min favoritt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så gøy! Endelig ordentlige kjendiser om jeg kan si det sånn.. Det må jo være corona som gjør st de har fått til en såpass bra cast i år? De har liksom ikke så mye annet å gjøre disse kjendisene heller😃

Anonymkode: ece8a...2b7

• Liker 2
Skrevet

Dette blir bra! For en gjeng herlige folk😄 Silya og Tschawe kjenner hverandre godt fra Hver gang vi møtes, de kan stå for mye energi og sang og tjo hei. Av en eller annen grunn er jeg i utgangspunktet mest spent på Thomas og Petter:) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har trua på Agnetesh jeg😄 Har bare sett henne på skal vi danse, men virker som ei dame som gjør sitt beste og web positiv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så gøy! Endelig ordentlige kjendiser om jeg kan si det sånn.. Det må jo være corona som gjør st de har fått til en såpass bra cast i år? De har liksom ikke så mye annet å gjøre disse kjendisene heller😃

Anonymkode: ece8a...2b7

Tenkte også det! Tshawe sa vel til og med det i et intervju, at de hadde ikke spilt konsert på over et år, så han har god tid nå 😃

og ja, ordentlige kjendiser😄 når til og med jeg gjenkjente de fleste navnene, da er det bra. (Møtte Petter Northug en gang uten å kjenne han igjen, så er rimelig avkoblet noenganger) 😅

Diamant20 skrev (1 time siden):

Jeg har trua på Agnetesh jeg😄 Har bare sett henne på skal vi danse, men virker som ei dame som gjør sitt beste og web positiv. 

Ja, hun var et friskt pust! Men er jo forskjell på p være positiv i 15 minutter en lørdagskveld, og på å ha vært på tur en hel dag i regnvær 🤪 men håper at hun ikke er sytete som de influenserne i de forrige sesongene. :)

Anonymkode: 2157e...07a

• Liker 4
Skrevet

Kul cast!
Her var det kun en jeg ikke ante hvem var (hun Paradise-dama), ellers var det jo mange "gamle gode" kjendiser. Tror kanskje denne casten appellerer litt mer til oss som er litt over PH-alderen enn de aller yngste seerne, men det gjør da ingenting. De siste årene virker det som om de har lagt mye energi i at deltagerne skal trekke seere fra alle aldre, noe som har gjort at halvparten av deltagerne har vært ukjente/uinteressante for de aller fleste. Man skal virkelig h levd under en stein de siste 10-15 årene om man ikke kjenner de fleste i årets gjeng, i alle fall. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror dette blir en fin sesong! Gleder meg til å se.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Digger Rasmus Wold, han er morsom! Ser for meg at Aurora kan klage mye, som hun gjør på Charterfeber, men er litt morsom hun også😅 

Anonymkode: 2b13d...8af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer dette på tv til høsten?

Anonymkode: d41df...387

Skrevet

Hu Paradise-jenta har fjellfobi, faktisk 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Kjendis". Eneste jeg hadde hørt om er han språkfyren og hu bokseren.

Anonymkode: 6a56f...076

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

"Kjendis". Eneste jeg hadde hørt om er han språkfyren og hu bokseren.

Anonymkode: 6a56f...076

Da har du fulgt lite med, for her er det mange ganske kjente fjes.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kommer alle realityfolk med så mye fobier osv.  Alle vet de ikke kommer til å overvinne de, så hvorfor delta så vi må høre sutring ?  Kan noen nevne noen influensere, paradise, ex on the beach osv som har hatt noe bra å bidra med i denne type program ? 

Anonymkode: 980cc...511

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor kommer alle realityfolk med så mye fobier osv.  Alle vet de ikke kommer til å overvinne de, så hvorfor delta så vi må høre sutring ?  Kan noen nevne noen influensere, paradise, ex on the beach osv som har hatt noe bra å bidra med i denne type program ? 

Jeg er en av de som setter pris på at det er med høyst forskjellige typer mennesker. Det hadde blitt kjedelig hvis alle var like i et program som dette. Og så får vi se evnene til samarbeid også. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Diamant20 skrev (10 timer siden):

Hun er tjukk og utrent. Ikke noe å le av.

Anonymkode: ade65...d1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Niclas Baarli var vel "YouTuber", og han kom kjempelangt, gikk mens han spøy av utmattelse, og klaget aldri, veldig imponerende. Det samme med Victor Sotberg, topp fyr.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Boetica said:

Niclas Baarli var vel "YouTuber", og han kom kjempelangt, gikk mens han spøy av utmattelse, og klaget aldri, veldig imponerende. Det samme med Victor Sotberg, topp fyr.

Niklas Baarli har alltid jobbet i radio, tror ikke han har vært YouTuber. 

Jeg syntes at Paradise-Adrian gjorde god figur ved å være veldig uredd og tøff, men han ble jo himla sytete etterhvert. 

Anonymkode: f11e2...925

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Niklas Baarli har alltid jobbet i radio, tror ikke han har vært YouTuber. 

Jeg syntes at Paradise-Adrian gjorde god figur ved å være veldig uredd og tøff, men han ble jo himla sytete etterhvert. 

Anonymkode: f11e2...925

Ok, da bommet jeg der 😊

Adrian var uredd, ja. Han kom jo langt, men virket litt utmattet på slutten. Han sa jo selv at han har adhd og da kan vel følelsene svinge mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...