AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Det er jo heeelt latterlig hvor overfylt Sandvika storsenter er nå om dagene. Det hjelper ikke å stenge ned ABSOLUTT ALT i en lengre periode, ikke gi folk noe mulighet for å handle inn det de trenger (jada, nettshopping fins, men de fleste må se ting i virkeligheten før de kjøper), for og så ÅPNE ALT, og la ALLE forsyne seg i alle butikker samtidig, hver eneste dag????! Altså hæ? Anonymkode: ae2be...425 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Var du ikke der selv da? Anonymkode: f8eb9...a47 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var du ikke der selv da? Anonymkode: f8eb9...a47 Kan jo hende hun fikk litt sjokk av hvor mange de faktisk slipper inn? Min venninne var der å det var trangt, mye kø inn i butikkene . Og vakter som hev ut folk som akkurat hadde kommet inn på senteret pga antall visstnok, men det hjelper fint lite når det er like mange som om det var julehandel i desember ... Anonymkode: 17164...b7f 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Feilen er at de ikke åpner opp alt på en gang. Oslo, Lillestrøm og Lørenskog er fremdeles stengt, men kommunene rundt har åpnet de siste ukene. Da trekker alle til de få åpnede stedene og vi får det slik du beskriver. Hadde all åpnet likt hadde folk dratt til sitt nærmeste senter og vi får en jevnere sprefning av mennesker. For handle gjør de uansett. Anonymkode: ad235...c58 3
Gjest padawan Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Var du ikke der selv da? Anonymkode: f8eb9...a47 Under pandemien er det nok av folk son klager over alle andre men gjør det samme selv.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Feilen er at de ikke åpner opp alt på en gang. Oslo, Lillestrøm og Lørenskog er fremdeles stengt, men kommunene rundt har åpnet de siste ukene. Da trekker alle til de få åpnede stedene og vi får det slik du beskriver. Hadde all åpnet likt hadde folk dratt til sitt nærmeste senter og vi får en jevnere sprefning av mennesker. For handle gjør de uansett. Anonymkode: ad235...c58 Skulle de ikke åpne i Lørenskog/Lillestrøm denne uka? Anonymkode: f093f...c10
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 Så bra! Da blir sentrene som ligger lenger unna avlastet, og lokalbefolkningen kan begynne å bruke sine sentre igjen. (En liten smule ironisk. Jeg mener ikke det er bra at Sandvika storsenter er så fullt, men det er bra at sentre i andre åpne kommuner slipper å bli fylt opp av tilreisende) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Feilen er at de ikke åpner opp alt på en gang. Oslo, Lillestrøm og Lørenskog er fremdeles stengt, men kommunene rundt har åpnet de siste ukene. Da trekker alle til de få åpnede stedene og vi får det slik du beskriver. Hadde all åpnet likt hadde folk dratt til sitt nærmeste senter og vi får en jevnere sprefning av mennesker. For handle gjør de uansett. Anonymkode: ad235...c58 Enig. Jeg er tilhenger av regionale tiltak nettopp på grunn av denne problemstillingen. Lokal stenging fører bare til at et problem overføres til nabokommunene. Anonymkode: 54d35...2b4
Måneskinn Skrevet 5. mai 2021 #8 Skrevet 5. mai 2021 Jeg var der i går ettermiddag, var slettes ikke ille da 1
Uakseptabel Skrevet 5. mai 2021 #9 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Var du ikke der selv da? Anonymkode: f8eb9...a47 så jævla enkelt!! HELE tiden ts skriver noe så er den første "du var jo der selv" "du gjorde det jo selv". Faen, se til å duge litt! Svar på det ts spør om i stedet for å leke moralens vokter. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #10 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle de ikke åpne i Lørenskog/Lillestrøm denne uka? Anonymkode: f093f...c10 Jo, men det er alikevel nesten en og to uker etter Sandvika, Kløfta og Jessheim. Og med Oslo fremdeles stengt vil alle dem fortsette å trekke til naboer på hver kant. Anonymkode: ad235...c58
Jeffe Skrevet 5. mai 2021 #11 Skrevet 5. mai 2021 Var sikkert 20 stk i kø på skobutikken. Trangt og varmt! Jeg svettet og fikk lyst til å rope, IDIOTER!! DET ER PANDEMI
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #12 Skrevet 5. mai 2021 Måneskinn skrev (8 minutter siden): Jeg var der i går ettermiddag, var slettes ikke ille da Hæ, jeg jeg var der i går ettermiddag og jeg synes det var i overkant mye folk. Gikk raskt ut igjen. Var køer utenfor alle større klesbutikker. Helt garantert masse folk fra Oslo. Anonymkode: d929e...b38
Leonaen Skrevet 5. mai 2021 #13 Skrevet 5. mai 2021 padawan skrev (16 minutter siden): Under pandemien er det nok av folk son klager over alle andre men gjør det samme selv. Det er en artikkel ute om det. Så selv jeg som ikke har vært der har fått med meg at det var stappfullt. Kan hende det også er tilfelle med TS ☺️
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #14 Skrevet 5. mai 2021 Uakseptabel skrev (8 minutter siden): så jævla enkelt!! HELE tiden ts skriver noe så er den første "du var jo der selv" "du gjorde det jo selv". Faen, se til å duge litt! Svar på det ts spør om i stedet for å leke moralens vokter. For skal man leke coronapoliti burde man vel ikke løpe rundt på et senter selv? 🤣 Slike folk er jo en del av problemet! De fleste av oss aner ikke om det er stappfullt på et kjøpesenter eller ei. For vi holder oss unna. Anonymkode: 01361...4aa 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #15 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For skal man leke coronapoliti burde man vel ikke løpe rundt på et senter selv? 🤣 Slike folk er jo en del av problemet! De fleste av oss aner ikke om det er stappfullt på et kjøpesenter eller ei. For vi holder oss unna. Anonymkode: 01361...4aa De fleste av oss leser lokalaviser, og av og til blir uvanlig aktivitet omtalt i riksdekkende aviser også, slik det ble i går, da enten Dagbladet eller Vg fortalte at Sandvika Storsenter måtte stenge parkeringen på grunn av litt for stor pågang til senteret. Man behøver altså ikke å være der selv for å vite hvordan det er. Anonymkode: 54d35...2b4
Måneskinn Skrevet 5. mai 2021 #16 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hæ, jeg jeg var der i går ettermiddag og jeg synes det var i overkant mye folk. Gikk raskt ut igjen. Var køer utenfor alle større klesbutikker. Helt garantert masse folk fra Oslo. Anonymkode: d929e...b38 jeg var der ca 1730 og et par timer, og det var helt akseptabelt. Men noen butikker hadde lang kø da, som f.eks H&M og Normal . Men ellers syns jeg det var veldig overkommelig jeg altså
Iso1 Skrevet 5. mai 2021 #17 Skrevet 5. mai 2021 Hadde alle sentre blitt åpnet hadde nok folk handlet på sitt lokale senter og ikke reist rundt som de må nå for å få tak i ting. Selv måtte jeg til Ski storsenter, måtte reise med både buss og tog, men det var nødvendig pga jeg måtte ha sko! 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #18 Skrevet 5. mai 2021 Skjønner ikke vitsen med å stenge sentrene i det hele tatt. Er ikke der man blir smittet. Her i Bergen har sentrene vært stengt i to uker en eneste gang. Anonymkode: 9557f...185 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #19 Skrevet 5. mai 2021 Folk har ærender å gjøre. Livet stopper ikke. Jeg har selv vært innom kjøpesenter en gang og to i vår, men samler opp masse ærend før jeg drar, og jeg drar når det er få folk. Man kan rett og slett bare ta ansvar for seg selv. Men å henge på et kjøpesenter er en aktivitet jeg aldri har likt, selv om mange syns det er gøy. Her jeg bor har ikke sentrene eller butikkene vært stengt på lenge, og det er greit å kunne gjøre småærend. Jeg syns det er mer betenkelig å sitte timesvis på restaurant. Anonymkode: b2ea5...64f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #20 Skrevet 5. mai 2021 Hm. Drar folk bare for moro mest tro ? Her har jo butikkene vært stengt lenge. Men med nettet til hjelp er det ikke en eneste ting jeg trenger å gå i butikken for nå som det åpner. Anonymkode: 68d7f...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå