AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Jeg var forelsket i en gutt av og på i 4 år men vi var begge for sjenerte til at vi ble sammen. Vi var sammen da vi var små men det var jo bare barne forrhold. Etter dette har det alltid vært noe imellom oss fra begge sider. Vi fikk begge hver vår kjæreste i 10 ene/ 1vgs også ble det slutt i begge forholdene. Jeg er sånn passe venn med ex’en hans. Vi snakker litt og har noen felles venner. Jeg ville kalt oss venner. Det er derfor jeg har så sinnsykt dårlig samvittighet for at jeg hadde sex med denne gutten. Jeg trodde at når jeg hadde sex med han så ville vi fø følelser og bli en greie, men jeg fikk ikke følelser. Fikk bare utrolig mye dårlig samvittighet. Har egt veldig lite respekt for meg selv, er aldri noe jeg ville gjort til vanlig. Det gikk Ca 8 måneder etter de slo opp. Han har lovet å holde det hemlig og så langt har han holdt det. Jeg har heller ikke sagt det til en eneste person. Jeg tørr ikke. Er så mye skam i det. Det er nå et parr måneder siden og jeg sliter veldig med å sove. Hva skal jeg gjøre? Og hva syntes dere om meg? Anonymkode: dd78e...0a9
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Du gjorde ikke noe galt, du er en erfaring rikere. Livet går videre. Ingen er skadet eller såret. Ikke tenk mer på det. Ingen grunn til at du skal plage deg selv pga dette. Anonymkode: aff1a...beb 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Enig med AB over her. La det fare ☺️ Anonymkode: 729c1...0fe 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Det er ikke sunt at du bruker så mye krefter på det, og i det store bildet er det også en ikke-problemstilling. En ting er om dette hadde vært en nær venninne som var veldig sår over bruddet og snakket mye om han, men slik du beskriver det er en hun litt perifer venninne og det er han du i utgangspunktet hadde et forhold til. Det føles stort for deg, men jeg ser dette som en ikke-greie. Det kan hende det kunne vært god for deg å snakke med noen så du får det ut og kan legge det fra deg. Hvis du har en venninne, søskenbarn e.l. du er noenlunde nær, som ikke er i samme gjengen ville jeg vurdert det. Til sammenligning hadde to av mine aller nærmeste venninner sex med eksen min mens jeg var på folkehøgskole. Jeg var veldig såret over bruddet og følte meg ganske sviktet. Men: 20 år senere er de fortsatt mine nærmeste venner, og jeg har ikke sett eksen på 15 år. Tenker sjelden på ham utenom når han har bursdag på facebook. Anonymkode: 5966e...c96 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå