Gå til innhold

Fra boller til burritos, flere som har denne hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant min datters gamle fra ungdomsskolen på 90 tallet, har lager noen oppskrifter og det er jo mye bra her. Mye kunnskap jeg hadde glemt. Flere som liker denne?

Anonymkode: a1c46...b4f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker den ganske ofte. Hadde den selv på ungdomsskolen.

Enkle, greie og sunne oppskrifter, helt topp!

Anonymkode: b3b1d...3e1

• Liker 2
Skrevet

Haha, ja. Gikk ungdomskolen på midten av 2000-tallet 😊

• Liker 2
Skrevet

Har 2 eksemplarer av den 😊 Ingen av barna ville ha den da de flyttet ut.

Mye godt å lage fra den boka

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fant min igjen nettopp, så ble den kastet med en feil. Fikk sett inni da å masse bra, en del basis oppskrifter.

Anonymkode: e4547...754

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blomsterpotta skrev (Akkurat nå):

Har 2 eksemplarer av den 😊 Ingen av barna ville ha den da de flyttet ut.

Mye godt å lage fra den boka

De går glipp av mye, eller så fikk de nok på skolen 😁

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte den senest i går hjemme hos svigers, det var altså deres eksemplar og ikke mitt, som jeg har hjemme 😆 Jeg vil derfor svare JA, alle har den! 

Anonymkode: 94d91...972

• Liker 1
Gjest Linny111
Skrevet

Hadde den før, men har flyttet flere ganger nå. Pirogene er fortsatt noe av det beste jeg vet, og jeg lager dem innimellom. Har fått noen til å sende meg oppskriften.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, fant den nettopp igjen på loftet til moren min. Hun hadde flere utgaver så da fikk jeg den ene.

Anonymkode: 637e8...cf0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

De går glipp av mye, eller så fikk de nok på skolen 😁

De søker heller opp oppskrifter på nettet nå for tiden samt at de lager helt annen mat som feks Indisk, italiensk osv og det er jo også godt 😊

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker den ofte, elsker den 🥰

Anonymkode: 65bb7...129

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har min fra skolekjøkkenet i 1999. Står på benken sammen med de sndre kokebøkene. Bruker den innimellom til basisting. 

Anonymkode: bf293...6e2

Skrevet

Har den, men bruker den ikke lengre...

Skrevet

Jeg har den, og bruker den innimellom, f.eks. til tomatsuppe eller scones. Vegetarpizzasnurrene er også veldig gode.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den😄

Anonymkode: 6b0bd...d66

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kokebok for alle som mine fikk på skolen, den er også fin og blir brukt en del.

Anonymkode: 3f51d...8e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk den også på ungdomsskolen i ca 2004, og har flyttet den med meg gjennom totalt seks ulike bosteder i studietiden og etterpå. Husker jeg mislikte den og syntes den var skikkelig teit i flere år, men det kan nok skyldes at jeg hadde et ganske anstrengt forhold til hele skolekjøkkenfaget. Kan aldri huske at jeg har laget noe som helst fra den, men jeg har den fortsatt... 

Anonymkode: e634a...5ea

Skrevet

Ja, både samboer og jeg har et eksemplar hjemme. En av de fineste bøkene jeg har fått fra skolen. Fikk min på ungdomsskolen sent 90-tall.

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har kokebok for alle som mine fikk på skolen, den er også fin og blir brukt en del.

Anonymkode: 3f51d...8e5

Ja, det er bare en videreutvikling av samme bok. Jeg var nemlig så begeistret for Boller til burritos at jeg kjøpte Kokebok for alle. Mange av oppskriftene er like. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...