AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Vi har begge to fått barn med andre i mellomtiden. Jeg har "ventet på ham" i flere år, helt siden jeg ble skilt og nå får han samme sivilstatus som meg. Selv mener jeg at det aldri skulle ha blitt slutt mellom oss. Han mener det samme og vi har nå innledet et forhold (igjen). Ingen vet at det nå er "oss igjen", bortsett fra at jeg betrodde meg til en nær venn som da utbrøt: "Veldig mange menn går tilbake til kona/eksen, du må passe på at du ikke blir dumpet!" Hvilken eks pratet han om, mon tro? Anonymkode: eb5be...980 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har begge to fått barn med andre i mellomtiden. Jeg har "ventet på ham" i flere år, helt siden jeg ble skilt og nå får han samme sivilstatus som meg. Selv mener jeg at det aldri skulle ha blitt slutt mellom oss. Han mener det samme og vi har nå innledet et forhold (igjen). Ingen vet at det nå er "oss igjen", bortsett fra at jeg betrodde meg til en nær venn som da utbrøt: "Veldig mange menn går tilbake til kona/eksen, du må passe på at du ikke blir dumpet!" Hvilken eks pratet han om, mon tro? Anonymkode: eb5be...980 Eksen han har barn med... Anonymkode: a6880...76a 8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): nær venn som da utbrøt: "Veldig mange menn går tilbake til kona/eksen, du må passe på at du ikke blir dumpet!" Hvilken eks pratet han om, mon tro? Hun som han skilte seg fra. Anonymkode: acdad...a3e 8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Han pratet om kona. Skiller han seg pga. deg? Om ikke, hvordan ble det dere to så raskt etter bruddet? Anonymkode: a3075...848 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han pratet om kona. Skiller han seg pga. deg? Om ikke, hvordan ble det dere to så raskt etter bruddet? Anonymkode: a3075...848 Selv sier han at han ikke skiller seg pga meg. Vi har hatt kontakt før og etter at jeg ble skilt. Han fortalte om problemer i eget ekteskap og jeg sa til ham at han MÅÅÅ prøve, fordi det er et helvete å bli skilt. Jeg har jo angret på at jeg gjorde det slutt med ham helt fra dag 1 men vi var nok begge for unge til å innrømme. Det tok knekken på mitt forhold. Nå er de likevel nyskilt. Deretter gikk det raskt mellom oss! Hva med "gammel kjærlighet ruster ikke"? Anonymkode: eb5be...980
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 Jeg forstår ikke det siste spørsmålet ditt. Selvsagt snakker din nære venn om ekskona han nettopp har skilt seg fra? Ellers er jeg litt usikker på hva annet du spør om. Ta ting rolig, bli kjent på ny før dere velger seriøs dating. Ikke involver barna på veldig lang tid. Anonymkode: e58e0...743 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 Eksen min valge å "kose seg" i en periode etter bruddet. Dermed er det helt uaktuelt å gå tilbake dit. Ser ikke helt hvorfor jeg skulle ha valgt å gå tilbake i utgangspunktet, men oppførselen etter bruddet gjorde det uaktuelt uansett. Etter ca ett år ville hun prøve på nytt, men jeg gav henne beskjed om at det var uaktuelt (basert på overnevnte). Det var ikke populært... but I don't care! 😄 Anonymkode: e7338...6ab 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #8 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå er de likevel nyskilt. Nå må du bestemme deg, skal de skilles, eller er de skilt? Enten dere overlapper eller ikke, det kan gå bra. Livet gir ingen garantier. Anonymkode: e7ec6...2d3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #9 Skrevet 5. mai 2021 Sånn er livet, ingen stress. Ta en dag om gangen og følg hjertet! Husk at det alltid er en sjanse for å ende opp såret, men bedre å ta sjansen Det er ikke så vanlig å gå tilbake til eksen/kona heller. Også virker det som dere har en historie fra før og ikke helt har klart å glemme hverandre, så kan virke lovende dette. Lett er det ingenting som er da Anonymkode: a4246...588 1
Cuntzilla Skrevet 5. mai 2021 #10 Skrevet 5. mai 2021 Han mente selvsagt ekskona, det var vel ikke så vanskelig å forstå. Om han har rett er jo et annet spørsmål. Jeg vet ikke om mange gjør det, men det skjer jo. Skjedde jo med dere? Man tror gresset er grønnere på den andre siden, og når man først er på den andre siden så savner man det man hadde. Men dere har jo historie, dere vet hva dere går inn i. Selv om det skjer at folk går tilbake til en eks, så skjer det jo ikke alle, kanskje ikke mange engang og iallfall ikke nødvendigvis dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå