AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Jeg har de siste månedene følt at det har vært litt ubalanse i underlivet, men ikke nok til at jeg har oppsøkt lege eller gynekolog. For et par uker siden fikk jeg en soppinfeksjon og tok en canestenkur som virket som det funket, og tenkte ikke noe mer over det. Nå har jeg fått følelsen av at en soppinfeksjon er på vei igjen og snakket da med legen om å kjøre på en ny runde med canesten. På apoteket snakket jeg med en hyggelig dame som anbefalte en syvdagers kur med lactal vagitorier for å se om det hjalp på både soppinfeksjonen og ubalansen jeg har følt de siste månedene. Jeg tok min første vagitorie i kveld før jeg gikk til sengs og tenkte at dette blir ikke noe problem, men en halvtime senere kicket det inn en ekstrem kløe og noe svie. Jeg har søkt meg opp og ned på nett, men finner lite relevant informasjon. Jeg er desperat her jeg ligger og ber til høyere makter om at kløen skal gi seg. Er det noen her som vær så snill har tips, hjelp, råd eller opplevd noe lignende? Min første tanke nå er å ringe gynekolog med det samme de åpner kontorene i morgen for dette takler jeg ikke i syv dager 😥 Anonymkode: c217c...7c7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Jeg har aldri opplevd dette, det er jo bare melkesyrebakterier i det der, veldig uskyldig. Kan du prøve å smøre med canesteen? Anonymkode: 52ca8...ec6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har aldri opplevd dette, det er jo bare melkesyrebakterier i det der, veldig uskyldig. Kan du prøve å smøre med canesteen? Anonymkode: 52ca8...ec6 Jeg prøvde å smøre på canesten nå og det svir, men ikke nok til å overdøve kløen 😱 Anonymkode: c217c...7c7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Oi, det høres ut som du har en reaksjon eller noe, kan du få ut den lactalen eller har den oppløst seg? Anonymkode: 52ca8...ec6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Oi, det høres ut som du har en reaksjon eller noe, kan du få ut den lactalen eller har den oppløst seg? Anonymkode: 52ca8...ec6 Jeg sovnet til slutt, men den må nok ha oppløst seg... Tror derimot ikke jeg tørr å ta den andre vagitorien i kveld 😅 Anonymkode: c217c...7c7
Måneskinn Skrevet 5. mai 2021 #6 Skrevet 5. mai 2021 Fikk du den langt nok inn? For jeg hadde samme problemet en gang og da hadde jeg nok ikke fått innholdet langt nok inn, og dæven det svei og var ekkelt.. så bare dytt den godt inn, så går det bedre
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #7 Skrevet 5. mai 2021 jeg reagerer på det meste; til og med ovesterin, vivag etc. som de fleste tåler🤭noe dritt. blir jo aldri kvitt ubalanser når jeg ikke tåler noe🥲 Anonymkode: 8c0ad...c4a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #8 Skrevet 5. mai 2021 Måneskinn skrev (2 timer siden): Fikk du den langt nok inn? For jeg hadde samme problemet en gang og da hadde jeg nok ikke fått innholdet langt nok inn, og dæven det svei og var ekkelt.. så bare dytt den godt inn, så går det bedre Tanken har slått meg at den ikke var langt nok inn, men synes det er vanskelig å få den helt opp uten en slags pinne til hjelp som man får med canesten 😥 Kanskje jeg skal risikere enda en dårlig natt med søvn og prøve igjen i kveld... Det er jo en syvdagers kur som jeg egentlig vil fullføre 🙈 Anonymkode: c217c...7c7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #9 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg reagerer på det meste; til og med ovesterin, vivag etc. som de fleste tåler🤭noe dritt. blir jo aldri kvitt ubalanser når jeg ikke tåler noe🥲 Anonymkode: 8c0ad...c4a Hva må du ty til da når det først er ubalanse? 😱 Anonymkode: c217c...7c7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #10 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva må du ty til da når det først er ubalanse? 😱 Anonymkode: c217c...7c7 is og benzo🤭 Anonymkode: 8c0ad...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #11 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): jeg reagerer på det meste; til og med ovesterin, vivag etc. som de fleste tåler🤭noe dritt. blir jo aldri kvitt ubalanser når jeg ikke tåler noe🥲 Anonymkode: 8c0ad...c4a Kan bruke naturell yoghurt, bare hør med legen Anonymkode: 4f449...5ce
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #12 Skrevet 5. mai 2021 Jeg klør også av vagitorier. Jeg har opplevd nøyaktig det samme mtp canesten og ubalanse og slikt, og jeg kjøpte da gel i stedet for vagitorier. Funket fjell. Anbefales! Anonymkode: 1c98d...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå