AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Kvinne i 30-årene. Jeg vurderer å bruke donor for å (forhåpentligvis) bli gravid, men har en del spørsmål rundt dette. Tenker først og fremst på inseminering på klinikk her i Norge. Hvordan går man fram? Hvilken klinikk er dere fornøyd med, og hva er prisen pr forsøk? Hvor mange forsøk hadde dere før dere ble gravide? Hvilken reaksjon fikk dere fra venner/familie? Setter stor pris på alle svar, for jeg er foreløpig helt grønn på dette området. Anonymkode: 51548...5ca
Solo2020 Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kvinne i 30-årene. Jeg vurderer å bruke donor for å (forhåpentligvis) bli gravid, men har en del spørsmål rundt dette. Tenker først og fremst på inseminering på klinikk her i Norge. Hvordan går man fram? Hvilken klinikk er dere fornøyd med, og hva er prisen pr forsøk? Hvor mange forsøk hadde dere før dere ble gravide? Hvilken reaksjon fikk dere fra venner/familie? Setter stor pris på alle svar, for jeg er foreløpig helt grønn på dette området. Anonymkode: 51548...5ca Hvis du har tid anbefaler jeg å stille seg i kø i det offentlige, det blir veldig mye billigere enn å gjøre det privat! Uansett kan du starte med en fertilitetsutredning privat, de kan hjelpe med å søke i det offentlige. Jeg gjorde tre insemineringer i fjor høst hos Medicus. Hadde tre-pakk og brukte ca. 75 000 kr på alt. Har gjort en IVF også. Alle jeg har fortalt det til har vært positive. Det finnes Facebook-grupper der man kan få god støtte, send meg gjerne en privat melding!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Solo2020 skrev (14 timer siden): Hvis du har tid anbefaler jeg å stille seg i kø i det offentlige, det blir veldig mye billigere enn å gjøre det privat! Uansett kan du starte med en fertilitetsutredning privat, de kan hjelpe med å søke i det offentlige. Jeg gjorde tre insemineringer i fjor høst hos Medicus. Hadde tre-pakk og brukte ca. 75 000 kr på alt. Har gjort en IVF også. Alle jeg har fortalt det til har vært positive. Det finnes Facebook-grupper der man kan få god støtte, send meg gjerne en privat melding! TS her. Takk for god info! Så man kan bestille time privat og derfra bli henvist til offentlig? Hvordan foregår hele prosessen? Anonymkode: 51548...5ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå