Gå til innhold

Venus butterfly

Kosejente

Anbefalte innlegg

Er d noen her som har noen erfaring med Venus Butterfly? En sånn "klitorisvibrator" som man også kan bruke under samleie...

Har tenkt lenge på å skaffe meg en, men kunne tenkt meg tilbakemeldinger fra noen som har prøvd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et "skjell", men det er det samme. Jeg anbefaler deg en som er trådløs. Den jeg har er trådløs og det er jeg glad for! Slipper det lednings-styret. De har den inne på erotikknett.no

Jada den er goood :ler::ler:

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd det, men en venninne av meg har og hun sa at det var en skuffelse. Den duret og det var ikke mer spennende en å sette seg på vaskemaskinen. Eneste spenningen var vistnok det å vite at man hadde den på. Så der sparte jeg de pengene :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nåja, vet om mange jenter jeg som syns det er spennende å sitte på vaksemaskinen/tørketrommelen.

Jeg var sammen med en jente som hadde en slik "butterfly" og jeg kan love deg at den var flittig i bruk hos henne. Hun storkoste seg med den enten hun var alene eller at hun brukte den mens jeg tok henne.

Skal hilse og si at jeg aldri noen gang senere har vært i nærheten av en jente som har kommet så heftig i sengen som hun gjorde med den saken spent på durenede over klitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...