Gå til innhold

Kjøkkenfronter som ikke blir skitne!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ønsker et kjøkken som ikke viser fingeravtrykk og skjolder etter vask. Bør vi holde oss unna sort med tremønster? Hvilke kjøkkenfronter skjuler fingeravtrykk osv best? 

Anonymkode: 989bc...642

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjest loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi ønsker et kjøkken som ikke viser fingeravtrykk og skjolder etter vask. Bør vi holde oss unna sort med tremønster? Hvilke kjøkkenfronter skjuler fingeravtrykk osv best? 

Tror nok at tremønster et der slike merker synes minst. Du mener ekte tre?

Har man en helt homogen overflate synes jo ujevnheter bedre. F.eks helt sorte, helt hvite, helt grønne og matte og blanke overflater.

AnonymBruker
Skrevet

Jo mer glans, jo mer synlige de blir. Svart er også veldig fin bakgrunn for det. Jeg ville gått for tremønster typ eik eller hvitt matt. 

Anonymkode: 5e283...b94

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo mer glans, jo mer synlige de blir. Svart er også veldig fin bakgrunn for det. Jeg ville gått for tremønster typ eik eller hvitt matt. 

Anonymkode: 5e283...b94

Glinsende fettflekker blir veldig synlig på matte overflater. Tror det beste er å velge en overflate med litt struktur i.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har grå veddinge kjøkken fra IKEA, og synes ikke det blir mye synlige merker på det, hverken fingeravtrykk eller skjolder når jeg vasker.

AnonymBruker
Skrevet

Vi var veldig fornøyd med hvit matt. 

Anonymkode: 321f9...526

AnonymBruker
Skrevet

AUBO har fronter som er antifingeravtrykkbehandlet. De er slette da, og helt matte. Har selv, og er kjempefornøyd!

Anonymkode: a7d19...b22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...