AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Både i omkrets og lengde. Litt usikker. Men jeg fikk nesten hele lengden inn i munnen. Og han skled fort ut av vagina under sex. Var ikke helt hard heller hele tiden. Kan det være problemet? Han ville helst ha meg på topp. Kjenner han mest da? Jeg trodde bakfra, at jeg ble trangere da? Anonymkode: 157c8...eb4
3lis3 Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Både i omkrets og lengde. Litt usikker. Men jeg fikk nesten hele lengden inn i munnen. Og han skled fort ut av vagina under sex. Var ikke helt hard heller hele tiden. Kan det være problemet? Han ville helst ha meg på topp. Kjenner han mest da? Jeg trodde bakfra, at jeg ble trangere da? Anonymkode: 157c8...eb4 Hvis du vil virker trangere, så bruker du en buttplug samtidig.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Ikke aktuelt med butplug. Andre forslag? Stillinger? Anonymkode: 157c8...eb4
Hr. Aktiv Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke aktuelt med butplug. Andre forslag? Stillinger? Anonymkode: 157c8...eb4 Sjef?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden): Sjef? Hva mener du? At jeg skal ta kontroll? Det skjer ikke. Siden han ville ha meg på topp ofte, er det en stilling som er best for en som er litt mindre utstyrt? Jeg vil gjerne ha en stilling der jeg blir trang. Anonymkode: 157c8...eb4
Sphere Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 Dersom han ønsker deg på topp, er det nok den stillingen som er best for ham. Men det var kanskje ikke det du var ute etter likevel?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 Sphere skrev (8 minutter siden): Dersom han ønsker deg på topp, er det nok den stillingen som er best for ham. Men det var kanskje ikke det du var ute etter likevel? Så er den stillingen best for en med litt kort og tynn penis? Anonymkode: 157c8...eb4
SlemUlv Skrevet 4. mai 2021 #8 Skrevet 4. mai 2021 Her er et fryktelig sært forslag: Hva med å snakke sammen? 1
Kaffelarsern Skrevet 4. mai 2021 #9 Skrevet 4. mai 2021 Gjør det slutt med en gang...det kommer til å skje uansett.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #10 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Både i omkrets og lengde. Litt usikker. Men jeg fikk nesten hele lengden inn i munnen. Og han skled fort ut av vagina under sex. Var ikke helt hard heller hele tiden. Kan det være problemet? Han ville helst ha meg på topp. Kjenner han mest da? Jeg trodde bakfra, at jeg ble trangere da? Anonymkode: 157c8...eb4 Tipper at det som er best for han, er at du gir han sjansen til å være voksen og finne ut av slike ting. Synes det er perverst med mennesker som vil være mor/far i senga, uten at dette er en felles kink med ettertrykkelig gjensidig samtykke. Anonymkode: 01fb8...5c1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #11 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du? At jeg skal ta kontroll? Det skjer ikke. Siden han ville ha meg på topp ofte, er det en stilling som er best for en som er litt mindre utstyrt? Jeg vil gjerne ha en stilling der jeg blir trang. Anonymkode: 157c8...eb4 Du tar jo kontroll så det koster etter! Anonymkode: 01fb8...5c1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #12 Skrevet 5. mai 2021 Han tar deg bakfra imens du har bena i kryss og klemmer sammen innvendig og utvendig:) Anonymkode: 7a922...739
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #13 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke aktuelt med butplug. Andre forslag? Stillinger? Anonymkode: 157c8...eb4 Penishylse. Hvis han la oss si har 11 cm og 11 cm omkrets kan han bli 20 cm lang og 18 cm i omkrets om du vil. Bare fantasien og hvor stort du ønsker det som setter begrensningen. Anonymkode: 2a33e...707 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå