AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Jeg blir veldig fort kåt og våt. Ofte klaskvåt med lyd. Noe jeg forøvrig synes er flaut hvis menn hører. Turnoff? Han tok frem tørkepapir og tørket meg. Aldri opplevd det før. Han ble slapp også mens vi holdt på. Kan det bli for vid i vagina for han hvis så våt? Anonymkode: a6520...b94 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Har inntrykk av at dette tenner de fleste menn, men synes det er flaut selv. Spesielt hvis de tørker med papir, synes det blir litt turn of. Anonymkode: 266d3...156 2
sicario Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg blir veldig fort kåt og våt. Ofte klaskvåt med lyd. Noe jeg forøvrig synes er flaut hvis menn hører. Turnoff? Han tok frem tørkepapir og tørket meg. Aldri opplevd det før. Han ble slapp også mens vi holdt på. Kan det bli for vid i vagina for han hvis så våt? Anonymkode: a6520...b94 Våthet og kåthet i seg selv er ikke turnoff. Det er bare deilig. det som fort kan skje for mange menn, er at om det blir veldig vått, så forsvinner mye av friksjonen under samleie og mannen kan miste ereksjon og/eller ikke oppnå orgasme ved samleie. Dette er slettes ikke uvanlig. mange kjenner rett og slett ikke nok under samleie til å komme eller opprettholde ereksjon pga «våthet». 7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 sicario skrev (5 minutter siden): Våthet og kåthet i seg selv er ikke turnoff. Det er bare deilig. det som fort kan skje for mange menn, er at om det blir veldig vått, så forsvinner mye av friksjonen under samleie og mannen kan miste ereksjon og/eller ikke oppnå orgasme ved samleie. Dette er slettes ikke uvanlig. mange kjenner rett og slett ikke nok under samleie til å komme eller opprettholde ereksjon pga «våthet». Noen tips for å unngå å bli så våt da? Anonymkode: a6520...b94
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 Jeg er som deg... blir klissvåt og det stresser meg. Kjæresten liker det men jeg sier han like gjerne kan pule ei bøtte med lunket vann🙊. Jeg kjenner mye mindre og vil tørke innimellom men han digger det visstnok og kjenner mye likevel... finnes krem for å stramme opp litt og jeg blir tørrere av den. Funke for meg , mens han blir misfornøyd. Anonymkode: efde2...2b1
vesteraalen Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 Aldri tenkt på det som turn-off, tvert imot. Bare deilig at hun er plaskvåt! 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #8 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er som deg... blir klissvåt og det stresser meg. Kjæresten liker det men jeg sier han like gjerne kan pule ei bøtte med lunket vann🙊. Jeg kjenner mye mindre og vil tørke innimellom men han digger det visstnok og kjenner mye likevel... finnes krem for å stramme opp litt og jeg blir tørrere av den. Funke for meg , mens han blir misfornøyd. Anonymkode: efde2...2b1 Hva heter kremen? Anonymkode: a6520...b94
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #9 Skrevet 4. mai 2021 ikke turn off, men mister friksjonen. Om jeg blir for våt tørker vi bare av litt. Anonymkode: daede...06a 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #10 Skrevet 4. mai 2021 Samme som flere skriver her. Mannen elsker at det blir klissvåt, jeg har ikke alltid vært like begeistret for det på grunn av mindre friksjon. Med tiden har jeg imidlertid begynt å finne det at han elsker det veldig tilsvarende opphissende som friksjonen som blir mindre, så jeg stopper ikke for å tørke lenger. Nyter istedenfor hans tenning ved at det blir så vått og blir revet med av det. Det ene veier opp for det andre, så det er totalt sett like herlig. Anonymkode: f7b20...a37 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #11 Skrevet 4. mai 2021 Kanskje verre for en med litt tynn og kort penis? Anonymkode: a6520...b94
sicario Skrevet 5. mai 2021 #12 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen tips for å unngå å bli så våt da? Anonymkode: a6520...b94 Du skal ikke prøve å unngå det. Det er en 100% naturlig fysiologisk reaksjon og betyr bare at kroppen din gjør det den skal. det du kan gjøre, er feks å gjøre øvelser så du kan «knipe» mer under samleie. I tillegg til at du selv vil kunne oppleve at samleie gir deg mer nytelse, vil partneren din oppleve det samme da det vil stimulere penis mer. dere kan også eksperimentere med ulike samleiestillinger. Det mange erfarer i deres situasjon, er gjerne at samleie når du ligger på magen, evt står på alle 4 vil kunne stimulere penis mer. Prøv gjerne å ligg på magen og ha en god pute under hofte/bekken som bygger opp litt og gir deg støtte. Om du samtidig jobber med bekken og kniper/strammer, så tipper jeg at partneren din opplever økt stimulanse. siste du vil, er å få negative tanker fordi du blir våt! Dette er et sunnhetstegn og helt normalt 😊 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #13 Skrevet 5. mai 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg blir veldig fort kåt og våt. Ofte klaskvåt med lyd. Noe jeg forøvrig synes er flaut hvis menn hører. Turnoff? Han tok frem tørkepapir og tørket meg. Aldri opplevd det før. Han ble slapp også mens vi holdt på. Kan det bli for vid i vagina for han hvis så våt? Anonymkode: a6520...b94 Herregud kvinne! Du tar på deg skyld for dette? hvor mye skam kan kvinner egentlig klare å føle på..... Anonymkode: cbbe5...a52 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #14 Skrevet 5. mai 2021 Dere som blir veldig våte, har dere prøvd penis hylse med partneren? Det kan gi dere veldig god friksjon selv om det renner av dere. Mange av disse har riller på innsiden for å gi mannen ekstra nytelse og det føles trangere ut for han også i tillegg til at dere føler dere mere fylt opp og får mere friksjon.🙂 Ene dama jeg var med ble ekstremt våt og var heller ikke den trangeste, men vi brukte ofte penishylse selv om min er godt over snittet stor. Var spennende og deilig å prøve nye ting. Anonymkode: 4d1ff...c5a
Gjest Alterego666 Skrevet 5. mai 2021 #15 Skrevet 5. mai 2021 Absolutt turn-on for meg. Jo våtere, jo bedre. Ekstra bonus dersom hun spruter mens jeg knuller henne.
Gjest O.G. Skrevet 5. mai 2021 #16 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg blir veldig fort kåt og våt. Ofte klaskvåt med lyd. Noe jeg forøvrig synes er flaut hvis menn hører. Turnoff? Han tok frem tørkepapir og tørket meg. Aldri opplevd det før. Han ble slapp også mens vi holdt på. Kan det bli for vid i vagina for han hvis så våt? Anonymkode: a6520...b94 Han ble slapp pga han ikke lenger kan produsere en sterk ereksjon.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #17 Skrevet 5. mai 2021 O.G. skrev (Akkurat nå): Han ble slapp pga han ikke lenger kan produsere en sterk ereksjon. Hvordan produserer man en sterk ereksjon?🤔😅 Shipper den til Kina for å bygge kraftigere motor?😄 Anonymkode: 4d1ff...c5a 1
Gjest O.G. Skrevet 5. mai 2021 #18 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan produserer man en sterk ereksjon?🤔😅 Shipper den til Kina for å bygge kraftigere motor?😄 Anonymkode: 4d1ff...c5a Enten så fungerer hydraulikken, ellers så gjør den det ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #19 Skrevet 5. mai 2021 Jeg får iallefall ingen klager på plaskvått, tvert i mot vil jeg si. Bakfra eller meg på topp er stillinger hvor jeg da kjenner mere men det er godt uansett 😎 Anonymkode: 65912...6c3 1
Sphere Skrevet 5. mai 2021 #20 Skrevet 5. mai 2021 Nei, jeg synes det er utrolig deilig når det er plaskvått. Men trenger man god friksjon kan det bli et problem. Det er ikke det at han mister tenningen, men dersom friksjonen ikke opprettholdes, kan han bli slappere. Det kan løses med å knipe litt ekstra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå