Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

jeg har vært i ett forhold i 9 år. Det tok slutt, og etter en tid møtte jeg tilfeldig en mann det bare sa bam med. Det var fyrverkeri , sommerfugler og alt på samme tid. Han er litt yngre enn meg men når vi er sammen tenker jeg ikke på det. Men føler plutselig veldig på det At jeg føler jeg «konkurrere» med jenter på 20-24 år liksom. Er plutselig blitt usikker, sjalu og skubber han vekk pga dette. Hvorfor? Jeg har det så fint med han, men det er noen jenter som er interessert og vil være med han. Hvorfor plager det meg sånn? Nå har jeg i usikkerhetens navn sagt at jeg trenger litt tid. Og jeg vil egnetlig bare være med han. Men klarer ikke disse sjalu følelsene. Klarer heller ikke snakke om det med han fordi jeg føler meg så dum.

Anonymkode: e11f1...2d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med ham om det!

Anonymkode: 74cfb...690

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du da? Er du 28-28 liksom, eller er du i midten av tredveårene etc? 

Her er det jo et eksempel på det som muligens kan være en selvoppfyllende profeti. Fordi du er usikker på deg selv velger du å dytte ham lengre unna, noe som kan dytte ham mot disse jentene som du er sjalu på.. 

Anonymkode: 6b4b2...030

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...