Gå til innhold

Menn, er det godt nok med sex selv om dere ikke kommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd før at en ikke kom, før i dag. Vi hadde sex i nesten 2 timer. Byttet ofte stilling og litt småpauser innimellom. Merket han ofte ble litt slapp. Men klarte å knulle litt for det om. Jeg sa jeg ønsket at han skulle komme. Virket nesten som han prøvde, men ikke fikk det til. Jeg forstår ikke. Han ble fort kåt og hard i begynnelsen. Han Knipset litt på penisen underveis. Hjelper det? 
Hva kan jeg gjøre neste gang? Prøvde å suge han, men han stoppet meg etter litt. Heller aldri opplevd med noen før. 
Kan det være han nyter sex selv uten å komme? Eller bare kommer ved runking av seg selv? 
Jeg føler meg så teit nå, som ikke fikk han til å komme. Han var veldig flink til å fingre og slikke meg, mange ganger. 

Anonymkode: fe805...a96

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn, er det godt nok med sex selv om dere ikke kommer

Ja.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjedde meg med en kvinne jeg ikke hadde innledet et forhold til. 

Vi hadde sex i timesvis uten at jeg kom. Hun var frustrert over det, for det skjedde ikke bare én gang, men over flere måneder. Hun selv kom jo 1-4 ganger hver gang. 

Så ble vi sammen, og jeg kom ganske kjapt rett etterpå. Tror det er en mental greie. Kanskje det handler om utrygghet rundt partneren. Jeg var usikker på om det var smart at jeg kom inni henne før vi ble i lag. Jeg var på generelt grunnlag usikker på alt. Alt snudde når jeg ble sikker. Og følte meg trygg på henne. Siden det har jeg ikke sett meg tilbake ;) 

Anonymkode: 900dc...73a

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg føler meg så teit nå, som ikke fikk han til å komme. 

Hvorfor i all verden føler du deg teit? Er jo ikke på grunn av deg han ikke kom. Heller til tross for.

sånt skjer. Overhode ingen krise. Man kan nyte sex selvom man ikke kommer.

ikke stress med det. Er ikke sikkert han stresser eller tenker 2 ganger over det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler at du prøver å få han til å komme på andre måter enn gjennom sex. Uansett hva det måtte innebære. 

AnonymBruker
Skrevet

Blir det for langvarig så mister jeg følelsen og piffen, og kan ende med å ikke komme. Sex i 2 timer høres bare kjedelig ut for meg, men vi er vel forskjellige

Anonymkode: ea375...87f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det med en som tok antidepressiva, men han virket å ha glede av sex likevel og ville gjerne ha det igjen. 

Anonymkode: 43939...c4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anbefaler at du prøver å få han til å komme på andre måter enn gjennom sex. Uansett hva det måtte innebære. 

What? Hvordan? 

AnonymBruker
Skrevet

Virket som han koste seg uansett da. Ville knulle mye. Skulle bare ønske han ble skikkelig hard, og kom. Kan kanskje være han var litt stressa. 
Frekt å spørre han? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri opplevd før at en ikke kom, før i dag. Vi hadde sex i nesten 2 timer. Byttet ofte stilling og litt småpauser innimellom. Merket han ofte ble litt slapp. Men klarte å knulle litt for det om. Jeg sa jeg ønsket at han skulle komme. Virket nesten som han prøvde, men ikke fikk det til. Jeg forstår ikke. Han ble fort kåt og hard i begynnelsen. Han Knipset litt på penisen underveis. Hjelper det? 
Hva kan jeg gjøre neste gang? Prøvde å suge han, men han stoppet meg etter litt. Heller aldri opplevd med noen før. 
Kan det være han nyter sex selv uten å komme? Eller bare kommer ved runking av seg selv? 
Jeg føler meg så teit nå, som ikke fikk han til å komme. Han var veldig flink til å fingre og slikke meg, mange ganger. 

Ja det er mulig. Det kan være mange grunner til at han ikke kommer. 

Dere penetrerte lenge. Jeg penetrerer for dama skyld. Det gjør sikkert flere menn også. Så er det andre ting han da kansje synes er bedre. Kansje er han usikker på deg.

Det virker jo som om dere ikke snakker så veldig mye sammen etter som du spør her. Han sitter på fasiten, ikke vi. 

Men sex kan være godt uansett om man ikke kommer. Mye avhenger også på deg. Hva bidro du med osv. Tok du insj. eller lot du ham jobbe livet av seg for at nettopp du skulle bli fornøyd? 

Det er mange løse spørsmål i lufta her.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Ja det er mulig. Det kan være mange grunner til at han ikke kommer. 

Dere penetrerte lenge. Jeg penetrerer for dama skyld. Det gjør sikkert flere menn også. Så er det andre ting han da kansje synes er bedre. Kansje er han usikker på deg.

Det virker jo som om dere ikke snakker så veldig mye sammen etter som du spør her. Han sitter på fasiten, ikke vi. 

Men sex kan være godt uansett om man ikke kommer. Mye avhenger også på deg. Hva bidro du med osv. Tok du insj. eller lot du ham jobbe livet av seg for at nettopp du skulle bli fornøyd? 

Det er mange løse spørsmål i lufta her.

Faktisk aldri hatt sex så lenge før. Første gang med han da, utenom et kjapt møte tidligere. Virket som han likte å penetrere lenge. For min del kan det være like godt og vel så det med en kjapp en. Mulig han ville imponere meg med lenge sex? Og ble stresset? Og derfor ikke kom? 
Han var også litt redd for at en kompis skulle komme. Kan det gjøre noe på tenningen? 
Sa jo jeg sugte han og ville gjøre det lenger, men han tok meg bort. Jeg sa også at jeg ønsket han skulle komme, når han spurte meg hva jeg ønsket. Han spurte også flere ganger om jeg likte det. 
PS, vi har ikke kjent hverandre så lenge. 
Noen tips om hva jeg kan gjøre neste gang? Spørre om han liker å ha sex så lenge? Om han ikke pleier å komme? Eller bli stiv nok? 

Skrevet

Er jo super heldig dere da, det er jo turen som er best. Og du da så fikk deg så mange orgasme runder, er jo helt fantastisk. Det er tydeligvis en som holder ut lenge, heldige han og dere. Ikke så viktig om han kommer at du trenger å bekymre deg. Det er faktisk ganske kompliser med mann og peniser og alle er forskjellige, hva den han må ha for å få stå, hvor lenge han holder, om han kommer og når. Langt ifra enkelt for mange, og de fleste har vel et sånn passe godt sexliv i forskjellig art, for andre er det ikke så bra av mange grunner.  

Skrevet

Ja. Det er en ekstra høydare å komme sammen, men sex er digg. 

Dersom vi også kan le av at vi tidvis kikker på hverandre og lurer på om vi er ferdige, så er det bare bonus.

Skrevet

Jeg kommer veldig fort, holder max 5-6 min med penetrering før jeg får orgasme.

Mange som er mer utholdene, men dette hørtes litt merkelig ut.

For meg er det orgasmen som er viktigst, få ut kåthet og spenninger i kroppen, hadde blitt gal visst jeg ikke oppnådde orgasme.

• Liker 2
Gjest Kayo
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan det være han nyter sex selv uten å komme?

Sannsynligvis så gjør han det. ;)

Kan hende han trenger litt oppvarming på sexfronten om det har blitt i overkant mye napping av laksen i den kjedelige korona-isoleringen. Ellers så kan det hende han er litt anspent i starten og trenger tid til å slappe av mentalt. Etter min egen erfaring bedrer det seg etterhvert.

Skrevet

Nei ikke godt nok dessverre, men det er jo jaggu ikke din feil at han ikke kom.  

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg kommer eller ikke avhenger av dama og om jeg tror hun kan bli gravid

Hvis jeg ikke føler meg trygg på henne kommer jeg aldri

Anonymkode: 63af1...5e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
jentegutt skrev (37 minutter siden):

Jeg kommer veldig fort, holder max 5-6 min med penetrering før jeg får orgasme.

Mange som er mer utholdene, men dette hørtes litt merkelig ut.

For meg er det orgasmen som er viktigst, få ut kåthet og spenninger i kroppen, hadde blitt gal visst jeg ikke oppnådde orgasme.

Du.... 5-6 minutter penetrering er ikke veldig fort! 🤣

Jeg har for øvrig også trøbbel med å holde igjen. Har lært å slappe av i underlivet for å holde lengre, samt å variere dypden i støtene. Får jeg trøbbel så stanser jeg penetreringen og går over til litt oral mens ting roer seg ned.

Har ikke fått noen klager over denne teknikken. 🤷‍♂️

Til TS:

Hadde aldri orket å pumpe i vei i over en time, noe som jeg kun klarer i fylla ettersom hele kroppen er nummen. Med kondom er det bare å gi opp! :) Da jobber jeg på til hun er fornøyd og avslutter.

Anonymkode: 3196d...31c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

What? Hvordan? 

Dette lurer jeg også på :) 

Anonymkode: 4f971...2f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...