AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 For en berg og dal bane jeg er igjennom ved brudd her nå. Vet ikke fra time til time, hvordan eksen er. En dag får jeg kjeft, så kommer det løgner, så er han vennlig, så bryr han seg masse og har dårlig samvittighet, så tilbake til sinnet. Han virker fornøyd med at jeg skal reise, men likevel ikke. Ingen andre skal få meg selv om han ikke vil ha meg. Han forteller meg gjerne at jeg er søppel. Hva vil skje i tiden fremover etter jeg har flyttet ut? Anonymkode: a268b...2c3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Har han kommet med trusler? Er han voldelig? Er du i fare, tror du? Kanskje du burde skifte lås? Anonymkode: 9c4ef...97c
Fjelltopp Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Bare ikke ha noe som helst kontakt med ham etter at du har flyttet ut . Ingen i det hele tatt ! Hvis du mener at dette er en psykopat/narsissist så er det beste du kan gjøre for deg selv og blokkere og slette ham alle plasser og aldri snakk med ham igjen. Vær observang på omgivelsene dine , så han ikke kan overraske deg noen steder. Lås ALLTID alle dører og pass på at vinduer ikke er mulig å klarte inn. Du må passe på deg selv, ikke undervurder ham. Vet ikke hva du har opplevet og om han er truende eller voldelig , men jeg vet hva jeg gikk gjennom og disse menneskene er farlig . Kan hvertfall bli det.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Blokker ham fra alle mulige kanaler han kan nå deg på. Snakk med din familie og dine venner, be dem om at de ikke gir ham noen opplysninger om deg, hva du gjør, hvor du oppholder deg osv. Ikke fall for hans unnskyldninger. Når han tigger deg om tilgivelse, ber deg om å møtes, eller om han truer deg. Ikke svar, ikke ta kontakt. Om nødvendig, snakk med politiet, snakk med venner og familie. Kutt ham ut på alle mulige måter. Anonymkode: 4f4b0...be4 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #5 Skrevet 5. mai 2021 Kutt gjerne også omgang med alt av felles venner/kjente for en periode (spes hvis du blokkerer vedkommende psykopat direkte). Anonymkode: b7c38...99d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå