Juni15 Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Litt småstressa nå. Er i slutten av vårt første IVF forsøk på søsken, har gått på medisiner siden slutten av mars. I går hadde jeg siste UL, hvor alt så tilsynelatende ok ut, og vi avtalte uttak på fredag. I dag har jeg det jeg alltid har trodd har vært EL slim. Så begynner å bekymre meg for at jeg har misset noe på medisinene de siste dagene og at jeg har fått spontan eggløsning. Skal ta Otrivelle i morgen, så eggløsning burde ikke ha skjedd allerede. Noen som har opplevd EL slim til tross for å ha vært i forsøk, men hvor alt har gått bra?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Jeg hadde og noe som lignet på det. Gikk helt fint, husker jeg reagerte på det samme. Så bare slapp av Er du veldig bekymret ringer du dem, så vil de helt sikkert si at dette kommer til å gå helt fint. Natta Anonymkode: e2f6e...9d0
Juni15 Skrevet 5. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2021 Tusen takk, krysser fingrene for at alt er fint ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 Første IVF-forsøk her, har stimulert i en uke og hadde ultralyd i dag med mange egg, så ingen eggløsning har skjedd. Har hatt mye slim de siste 2-3 dagene. Er sikkert bare på grunn av annen hormonbalanse enn vanlig. Lykke til! Anonymkode: c9a7b...489 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå