Gå til innhold

Til menn, er det flaut/turnoff med fittefis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier ikke oppleve det. Men i dag, skjedde det mye og helt ukontrollert. Hadde sex i over 1 time da, og byttet flere stillinger. Har det noe å si da? Får aldri fittefis ved kjapp sex. 
Jeg synes det er så flaut med lyden. Redd han tror det var vanlig fis. Menn, er dere kjent med dette? 
Og hvorfor oppstår det? Noe som kan forhindre det da? 

Anonymkode: 353f1...6b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. Aldri opplevd.

Anonymkode: 74386...9ca

AnonymBruker
Skrevet

Når penis blir dratt helt ut og dyttet inn igjen kommer det luft inn. Den luften må ut igjen. Det er naturlig.

Anonymkode: 607c1...245

• Liker 16
Skrevet

Det er ikke sexy, men det er helt normalt så jeg tenker ikke særlig over det. Hadde den vært skikkelig stor kunne jeg sikkert begynt å le 😛 Vi skjønner at det er normal 😛

• Liker 4
Skrevet

Altså, det er jo min egen feil i så fall. Handler jo i stor grad om vinkel og hvor langt ut jeg trekker meg.

Siden jeg liker å ha mye sex i mange forskjellige stillinger, er det jo noe man opplever relativt ofte. De som reagerer negativt på det må være svært uerfarne.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Så det har ikke noe å si på størrelsen på vagina? Evnt liten penis? 

Anonymkode: 353f1...6b0

Skrevet

Ordet fittefis kjente jeg var grensesprengende turnoff. Men ellers plager det meg ikke. 

• Liker 6
Skrevet

Sier meg enig med vedkommende over her, virkelig et turn-off ord. Men det bryr meg altså nada når det skjer. Like naturlig som alt annet. Hos samboer skjer det stort sett kun når jeg tar henne bakfra, ikke ellers. 

• Liker 4
Skrevet

Ja det har jeg opplevd. Ingen ting å være flau over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slikt er da bare noe å le av, man burde ha det gøy med den man har sex med, burde ikke være så formelt!

Anonymkode: 09b79...277

• Liker 7
Skrevet

Hvis jeg trekker helt ut under samleiet for å pirre eller noe, så kan luft komme inn. Det er ikke behagelig å ha luft fanget inne i seg under samleie. Ta timeout, klem det ut og la oss begge kose oss.

Det er iallfall ikke turn-off. Det er slik kroppen fungerer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt uproblematisk. Når man har hatt sex en del ganger så vet man et det vil skje før eller siden. :)

Anonymkode: 3f8ec...1ac

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at en mann reagerer på det. Tror de fleste skjønner at sånt kan skje under sex. 

Skrevet

Å det der å lage problemer og engstes for...

Nei, det er ikke flaut og det er ikke turn off.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Aner ikke. Aldri opplevd.

Er fordi du er trang da. De som er videre får lettere fittefis siden det er mere slark der inne.😅

Anonymkode: 0783a...07f

AnonymBruker
Skrevet

Lyden er forårsaket av begge to, så ingen  grunn til at det skal oppleves som flaut av en eller begge. 

Anonymkode: 2b250...14c

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Om en mann reagerer negativt på det, så er han uerfaren/umoden. 

Anonymkode: 55471...f0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Er fordi du er trang da. De som er videre får lettere fittefis siden det er mere slark der inne.😅

Anonymkode: 0783a...07f

Det er vanskelig å oppleve "fittefis" når man ikke har ei fitte. 🙂 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...