Cilla Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 Jeg lurer på å bestille noen reklameprodukter med firmanavnet mitt på, men noen som vet om et sted på nettet man kan bestille slikt? Skal ikke ha 1000-vis av hvert produkt, men et mindre antall. Eks penner, lightere, nøkkelbånd etc
Cilla Skrevet 2. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2005 Jeg som ilte inn for trodde jeg hadde fått svar....
Chiquita Skrevet 2. september 2005 #4 Skrevet 2. september 2005 Beklager... *og nå lurte jeg deg vel igjen* Sorry...
Cilla Skrevet 2. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2005 Og jeg deg.... Man kan få gratis visittkort her www.vistaprint.se
Chiquita Skrevet 2. september 2005 #6 Skrevet 2. september 2005 Man kan få gratis visittkort her www.vistaprint.se ← Har du bestilt og fått herifra?
Cilla Skrevet 2. september 2005 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2005 Har du bestilt og fått herifra? ← Ja flere ganger. Er like fornøyd hver gang, men har måttet slettet meg fra emaillisten deres, da de sender ut reklame email minst annenhver dag....
Scheherazade Skrevet 3. september 2005 #8 Skrevet 3. september 2005 Du finner mange slike firmaer på denne linken. Felles for de fleste er at man må kontakte de for å be om pristilbud. Dette er fordi prisene blir ulike pga antall farger, antall og så videre. Jeg kontaktet et firma (husker ikke helt hvem av de... ) i sommer og fikk tilbud på kjærligheter, sånne vanlige runde. Jeg trengte cirka 2300 stykker, i og for seg et stort antall, men minste antall var likevel 3500 eller noe i den dur. I tillegg var de ganske dyre, 3,13 per stykk i to farger og i tillegg kom mal til logo som kostet 850 per farge i logoen. (Tror iallfall prisene var noe a la dette, har ikke mailen med svaret her) Etter litt regning kom vi frem til at dette ville koste nesten 15 000 kroner! Og det hadde vi ikke budsjett til. Vi ender opp med å bestille klistremerker istedenfor. Så iallfall min erfaring er at det er dyrt og at du må bestille store kvanta. Men send en mail og spør! De finnes utrolig mye stilig!
Cilla Skrevet 4. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2005 Du finner mange slike firmaer på denne linken. Felles for de fleste er at man må kontakte de for å be om pristilbud. Dette er fordi prisene blir ulike pga antall farger, antall og så videre. Jeg kontaktet et firma (husker ikke helt hvem av de... ) i sommer og fikk tilbud på kjærligheter, sånne vanlige runde. Jeg trengte cirka 2300 stykker, i og for seg et stort antall, men minste antall var likevel 3500 eller noe i den dur. I tillegg var de ganske dyre, 3,13 per stykk i to farger og i tillegg kom mal til logo som kostet 850 per farge i logoen. (Tror iallfall prisene var noe a la dette, har ikke mailen med svaret her) Etter litt regning kom vi frem til at dette ville koste nesten 15 000 kroner! Og det hadde vi ikke budsjett til. Vi ender opp med å bestille klistremerker istedenfor. Så iallfall min erfaring er at det er dyrt og at du må bestille store kvanta. Men send en mail og spør! De finnes utrolig mye stilig! ← Mange spennede linker der, tusen takk for tipset! Jeg tror kanskje det blir for dyrt, men skal sende mail til noen av d med prisforespørsel så får vi se.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 4. september 2005 #10 Skrevet 4. september 2005 Vi bruker www.ide.no og er stort sett godt fornøyd med produktene deres. De fleste produkter har imidlertid et minsteopplag, så du må nesten bare sjekke med et par forskjellige leverandører.
Cilla Skrevet 5. september 2005 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2005 http://www.presenta.no/ ← Denne så fristende ut
Grooo Skrevet 5. september 2005 #13 Skrevet 5. september 2005 Visittkort fra vistaprint har jeg også bestilt, veldig fornøyd. Er bare viktig å bruke en spam-adresse, for de sender vel ut fire mail i uka i all framtid så man kan gå litt lei... Si i fra da Cilla når du finner det beste stedet å bestille "stæsj" for oss som er små...
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #14 Skrevet 6. september 2005 Jeg har også bestilt visitkort fra vistaprint, men har kun fått en reklame mail fra dem etterpå. Sikker på at dere krysser bort at dere ikke vil ha reklame?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå