AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Del Skrevet 4. mai 2021 Har nå besøk, og vil ha besøk i 2 uker. Dette betyr mindre trening og dårligere kosthold. Trener vanligvis 4 dager i uken, og tenker nå å få trent hvertfall 2 dager. Styrketrening. Spiser vanligvis ganske sunt, med kun utskeielser i helgene. Nå som vi har besøk, blir det mer junkfood/lettvindte løsninger og kos, både for kosen sin del og at det er enklere når vi er så mange. Prøver selvsagt å ikke skeie helt ut, og prøver å hvertfall ha et par sunne måltider hver dag og ikke spiser for mye søtsaker. Meen det er sosialt, og jeg merker det er vanskelig å holde seg til sine vanlige rutiner, men det sliter på samvittigheten. Føler jo at jeg helst må få til å trene like mye som vanlig og spiser like sunt som ellers. Så da blir spørsmålet hvor mye har det egentlig å si? Hvordan gjør dere det i ferier og spesielle omstendigheter? Man skeier jo gjerne ut litt på spesielle dager som 17. mai, bursdager og i jula, men hva når det blir mer enn det? Hvor mye må til for å ødelegge resultater? Jeg er normalvektig (bmi på 20), og trener for å bygge muskler. Anonymkode: 93bb5...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Del Skrevet 4. mai 2021 Det har null og niks å si i et livsløp eller gjennom et år (eller en måned). Du høres en smule spiseforstyrret ut, så du burde kontakte en psykolog (gå via fastlegen). Anonymkode: 78d53...781 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. mai 2021 #3 Del Skrevet 4. mai 2021 Kortere perioder har ikke noe å si for helsa og kroppen din. Det er hvordan du lever i det lange løp som teller. Hadde du trent for å toppe formen inn mot en konkurranse, et mesterskap eller liknende måtte du selvsagt planlagt utskeielser og sosialt liv kontra trening og kosthold på en annen måte, men å snakke om at dette sliter på samvittigheten høres egentlig mer trist enn sunt ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Del Skrevet 4. mai 2021 Ja nei, jeg vet ikke. Har bare virkelig gått inn for å være konsekvent med treningen og kostholdet, og er redd dette vil ødelegge. Trenger vel bare en bekreftelse på at det går bra, og at 2 uker ikke vil ødelegge all fremgang jeg har hatt til nå og for fremgangen fremover 🤷🏼♀️ det går nok litt i hodet på meg.. Ts Anonymkode: 93bb5...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja nei, jeg vet ikke. Har bare virkelig gått inn for å være konsekvent med treningen og kostholdet, og er redd dette vil ødelegge. Trenger vel bare en bekreftelse på at det går bra, og at 2 uker ikke vil ødelegge all fremgang jeg har hatt til nå og for fremgangen fremover 🤷🏼♀️ det går nok litt i hodet på meg.. Ts Anonymkode: 93bb5...85d Det vil ikke ødelegge for deg så lenge du fortsetter som vanlig etter de to ukene. Anonymkode: ebf93...5dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå