AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Hei:) Jeg tok en ClearBlue digital graviditetstest med ukesindikator på torsdag, det var da tre dager over IKM. Er det sånn at jeg burde ta en til sånn test nå på torsdag for å se om den har steget fra 1-2 til 2-3? Har på en måte lyst til å ta den for å forsikre meg om at hcg har steget, men er samtidig redd for å bli unødvendig bekymret hvis den ikke viser 2-3.. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 61627...e65
Fiffig Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Jeg tok flere for å følge med på stigningen. En gang bommet jeg og tok før den hadde steget, men var jo ikke verre enn å teste igjen neste dag og se stigningen.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Jeg fikk gravid 1-2 en torsdag, tok tester de to påfølgende torsdagene. Da viste de 2-3 og 3+ ☺️ Synes det var greit å få bekreftet at hcg steg Anonymkode: 2a595...23c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Jeg tenker at du må føle litt på det selv. Hvordan tror du du reagerer på om den ikke stiger som den skal. For meg ble det noen fryktelig tunge og stressende uker, da den ikke steg som den skulle. Hadde mistet før, og prøvd lenge. Brukte veldig mange tester. Ved neste graviditet bestemte jeg meg for å kun ta en for å bekrefte at jeg var gravid, og så en godt innafor når den burde slå over til 3+, og ikke fler. Anonymkode: 552d1...a96 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå