Mammatil2små! Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Hei alle damer Jeg er 10 dpo idag (tror jeg) har ikke testet for EL men hadde sex for 10 dager siden og ifølge beregninger var eggløsning ca samme dag eller dagen etter. har testet meg ett par dager nå men har vært blendahvite tester bortsett fra idag.... idag har jeg fått negative og svaaaaaaaaaaake streker om hverandre. Testet med Rfsu strimmeler og fått svake streker, men negativ cb+ og makesure strimmel. Er alt håp ute når man ikke får positiv test 10 dpo? Med de 2 andre barna mine fikk jeg svake positive fra 7-8 dpo Når testet dere positivt? Og har dere bilder av deres svake tester? Hilsen en som gjerne ønsket barn nr 3
Amatariel Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Håper er ikke ute nei! Her er mine tester fra sist jeg ble gravid. 10, 11 og 13 dpo.
Fiffig Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Testet så svakt at det nesten var usynlig for det blotte øyet 10 DPO, og nå nærmer jeg meg syvende uke. Så håpet er ikke ute. Det ville jo vært ganske utrolig også, om det var ute tidligere enn testene påstår de kan få positivt svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå