AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Jeg sliter mye med stresshodepine og migrene, særlig om ettermiddagene. Om jeg da tar å onanenrer meg til orgasme, forsvinner ofte hodepinen (eller orgasme av sex) i veldig mange tilfeller . Orgasme fikser med andre ord hodepine , i mitt tilfelle i alle fall. flere som opplever det samme? Eller er det tilfeldig ? Orgasme av sex fungerer også, men med to barn under 2 år kan vi likesom ikke bare begge snike oss unna midt på ettermiddagen 😬 Anonymkode: 3e1ae...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Ikke unormalt det. for min del er det motsatt siden jeg sliter med spenningshodepine, og den spenningen kroppen gjør ved orgasme bare gjør alt 10 ganger verre. Anonymkode: eb690...a9f 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Av og til, og da er det helt topp. Mens andre ganger blir det 10 ganger verre... Anonymkode: eb57e...0ac
Gjest ABM Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Neei..aldri opplevd...lar det aldri gå så langt at jeg får hodepine😅
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 Funka på ‘vanlig’ hodepine, men ikke på den typen jeg har nå Anonymkode: e98de...e23
Gjest Smeltemann Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 Det er kjent at orgasme hjelper på hodepine,selv om mange kvinner skylder på at de har hodepine så de ikke kan ha sex. Men det er altså bare tull. Sex hjelper mot hodepine.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 X en min hadde kronisk vondt i hodet de siste 5 årene ved leggetid . Anonymkode: 31d57...ed7 2
Bamseklemmer Skrevet 5. mai 2021 #8 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg sliter mye med stresshodepine og migrene, særlig om ettermiddagene. Om jeg da tar å onanenrer meg til orgasme, forsvinner ofte hodepinen (eller orgasme av sex) i veldig mange tilfeller . Orgasme fikser med andre ord hodepine , i mitt tilfelle i alle fall. flere som opplever det samme? Eller er det tilfeldig ? Orgasme av sex fungerer også, men med to barn under 2 år kan vi likesom ikke bare begge snike oss unna midt på ettermiddagen 😬 Anonymkode: 3e1ae...ad4 Orgasme utløser diverse hormoner, samt at blodet strømmer friere, som ofte har en gunstig effekt på hodesmerter. Orgasmen gjør også at du eldes saktere, fordi på veien til orgasme frigis hauger med DHEA i kvinners kropp, et hormon som er gunstig når det gjelder aldring. Det finnes en rekke andre fordeler med orgasme. Faktisk ikke så rart at orgasmen kjennes så befriende og deilig ut, lykkerussenteret i hjernen tømmes jo og er en del av orgasmen.. Det resterende av orgasmen er jo det lynet du kjenner som går i ryggsøylen, heller ikke så rart at man får sammentrekninger når lynet har slått ned... etterfulgt av hærlige lyder. Så hvorfor jager kvinner etter holde huden ung, med alskens kremer og medikamenter, når orgasmen er gratis, mye deiligere og har større effekt? Du har nok rett i din påstand at orgasme fjerner hodepine, pluss at du holder deg yngre og er mere lykkelig, minker faren for hjerteinfarkt, minker depresjon og medisinbruk... Hodepine er nesten forbundet med for lite vann, 2-3 glass vann fungerer bedre enn en paracet. Så drikker du vann og får orgasmer er det iallefall den beste naturmedisin😅
Pingvinen Skrevet 5. mai 2021 #9 Skrevet 5. mai 2021 For meg er det omvendt. Opplever endel ganger å få hodepine etter orgasme. Har en sykdom som gjør at jeg ofte har svimmelhetsanfall og orgasme utløser ofte det og. Så har det best uten orgasme. Ikke akkurat drømmepartner kanskje. Men nyter sex best uten orgasme.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #10 Skrevet 5. mai 2021 Orgasme gjør migrenen min 10 ganger verre. Anonymkode: e5604...b2c 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #11 Skrevet 5. mai 2021 I wish! Har gått med på sex selv om jeg hadde begynnende migreneanfall et par ganger, aldri mer!😬 Anonymkode: 9fddb...735 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #12 Skrevet 5. mai 2021 For meg blir det også værre. Hadde satt pris på en slik quick fix som orgasme for å bli kvitt driften, men 😔 Anonymkode: 73cba...d3d
Gjest Kaiminator Skrevet 5. mai 2021 #13 Skrevet 5. mai 2021 På exen var det sånn ihvertfall. Fikk tilogmed abstines-hodepine om det gikk for lenge 😂
Chiubi Skrevet 5. mai 2021 #14 Skrevet 5. mai 2021 Orgasme kan absolutt hjelpe mot hodepine, men da bør man skaffe seg orgasmen før hodepinen blir så ille at man ikke greier å fokusere på orgasmen.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #15 Skrevet 5. mai 2021 Funker ikke på meg. Føles som at hodet skal eksplodere når det går, uansett om det er "vanlig" vondt i hodet eller migrene Anonymkode: f2bca...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #16 Skrevet 5. mai 2021 Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Orgasme utløser diverse hormoner, samt at blodet strømmer friere, som ofte har en gunstig effekt på hodesmerter. Men migrene skyldes allerede dillaterte kar, så da blir det verre. Anonymkode: eb57e...0ac 1
Sommerfuul Skrevet 5. mai 2021 #17 Skrevet 5. mai 2021 Smeltemann skrev (14 timer siden): Det er kjent at orgasme hjelper på hodepine,selv om mange kvinner skylder på at de har hodepine så de ikke kan ha sex. Men det er altså bare tull. Sex hjelper mot hodepine. Ikke bestandig. Hodepinen kan også bli verre etter orgasme.
Gjest Smeltemann Skrevet 5. mai 2021 #18 Skrevet 5. mai 2021 Sommerfuul skrev (40 minutter siden): Ikke bestandig. Hodepinen kan også bli verre etter orgasme. Men den kan komme bort også. Mest sannsynlig gjør den det.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #19 Skrevet 5. mai 2021 For meg hjelper orgasme ved hodepine i de fleste tilfeller Anonymkode: b1a76...021
Cyndaquil Skrevet 5. mai 2021 #20 Skrevet 5. mai 2021 (endret) Bamseklemmer skrev (17 timer siden): Orgasme utløser diverse hormoner, samt at blodet strømmer friere, som ofte har en gunstig effekt på hodesmerter. Orgasmen gjør også at du eldes saktere, fordi på veien til orgasme frigis hauger med DHEA i kvinners kropp, et hormon som er gunstig når det gjelder aldring. Det finnes en rekke andre fordeler med orgasme. Faktisk ikke så rart at orgasmen kjennes så befriende og deilig ut, lykkerussenteret i hjernen tømmes jo og er en del av orgasmen.. Det resterende av orgasmen er jo det lynet du kjenner som går i ryggsøylen, heller ikke så rart at man får sammentrekninger når lynet har slått ned... etterfulgt av hærlige lyder. Så hvorfor jager kvinner etter holde huden ung, med alskens kremer og medikamenter, når orgasmen er gratis, mye deiligere og har større effekt? Du har nok rett i din påstand at orgasme fjerner hodepine, pluss at du holder deg yngre og er mere lykkelig, minker faren for hjerteinfarkt, minker depresjon og medisinbruk... Hodepine er nesten forbundet med for lite vann, 2-3 glass vann fungerer bedre enn en paracet. Så drikker du vann og får orgasmer er det iallefall den beste naturmedisin😅 Feil tråd 🤣 Endret 5. mai 2021 av Cyndaquil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå