Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ømme bryst i 1-2 dager etter eggløsning og frem til tanta kommer. Men blir veldig usikker nå. Jeg tar ikke eggløsningstester men jeg temper. Har også eggløsningsslim i et par dager før jeg ser at eggløsningen har vært. Er flere dager siden eggløsningsslimet kom nå, og har hatt ømme bryst i to dager. Så regnet med eggløsningen skjedde for 2-3 dager siden. Men greia er at tempen enda ikke har steget. Så synes det er skikkelig rart... kan man få ømme bryst før eggløsning også? At den faktisk ikke har skjedd enda? Men eggløsningsslimet er jo forsvunnet nå så skulle tro eggløsningen var over? 

Anonymkode: 55caa...de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ømme pupper På eggløsnongsdag og videre etter. Tok feil selv på el med en dag eller to innså jeg da jeg prøvde eggløsningstester første gang forrige syklus..

AnonymBruker
Skrevet
Laura80 skrev (10 timer siden):

Jeg har ømme pupper På eggløsnongsdag og videre etter. Tok feil selv på el med en dag eller to innså jeg da jeg prøvde eggløsningstester første gang forrige syklus..

Ja, det kan hende eggløsningen skjer den samme dagen jeg har første dag med vonde bryst.. men tempen har fortsatt ikke steget. Har hatt litt urolige netter i det siste der jeg har våkne mange ganger før tidspunkt for temping, kan jo ha en innvirkning? 

Anonymkode: 55caa...de2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...