AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #21 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tre uker uten nå og FOR en forskjell! Blodsukkeret er mye mer stabilt og jeg får ikke irrasjonelle cravings på butikken. Anonymkode: 0407b...20b Så bra. Måler du blodsukkeret eller bare føler du at det er meir stabilt? Det som bruker å skje med meg etter et par uker er at jeg bare kjøper en sjokolade og stapper i meg i bilen....denne gangen vil jeg klare det!! Jeg føler meg bare oppblåst og uggen av sukker...vi får heie på hverandre :) TS Anonymkode: 28a27...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #22 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har kuttet det ut delvis. Dvs er jeg i selskap kan jeg ta et lite kakestykke og være fornøyd med det. Var skikkelig avhengig før og var på det punktet at det var alt eller ingenting. Nå går det fint engang i blant. Det er vært de første ukene så går det lettere, men det tok veldig lang tid før jeg kunne ta litt uten å gå helt bananas. Prøvde meg et par ganger og det sklei helt ut slik at jeg måtte "starte på nytt" hvis du skjønner? Lykke til, jeg heier på deg 😊 Anonymkode: 3fe73...f41 Tusen takk håper jeg kommer dit som du Anonymkode: 28a27...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #23 Del Skrevet 5. mai 2021 Anonyminist skrev (12 timer siden): Har ikke hatt sukker og raske karbohydrater hjemme på mange år. Spiser bare litt om jeg får servert . Gjort så mye for helsen min. Lykke til. Takk takk. Har du kuttet ut syltetøy også? ts Anonymkode: 28a27...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 5. mai 2021 #24 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk takk. Har du kuttet ut syltetøy også? ts Anonymkode: 28a27...4d4 Ja, men spiser litt bær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå