AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #61 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): jeg pleier ikke annonsere at jeg ser andre ting enn avdøde. Er bare ikke verdt det fordi absolutt ALLE fordømmer det. Det er mange som ikke fordømmer dette, både jeg og flere med meg syns dette hadde vært utrolig spennende å høre mer om😊 Jeg har ikke sett noe selv, ikke avdøde, ikke engler eller noe annet, men jeg har merket de siste årene at jeg har en healingkraft. Jeg øver meg på å heale meg selv, jeg ser ingenting mens jeg holder på, sånn som mange andre healere gjør, men jeg kjenner kraften veldog sterkt, ved at jeg kjenner en veldig økt smerte både i område jeg healer og som strålesmerter i nærheten. Det eneste jeg har «sett», er små blå lysglimt som kommer og går igjen like fort. Jeg har for sikrets skyld sjekket øynene hos øyelege, og ingenting er galt. I noen alternative forum snakkes det om at engler viser seg på den måten, så kanskje er det det jeg ser? Hva tenker du? Kanskje er jeg på vei til å åpne opp mer, og se mer etter hvert? 😊 Anonymkode: b162b...abc 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #62 Skrevet 13. mai 2021 Millioner av tips på Youtube/TikTok. Slik jeg har skjønt det er meditasjon den beste måten. Anonymkode: 8a4ee...4e5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå