Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått kontakt med hjelperne sine/nisser/småfolket?Hvordan går man frem? Artig å høre historier så fortell gjerne :) 

Anonymkode: 5c37e...08d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Noen som har fått kontakt med hjelperne sine/nisser/småfolket?Hvordan går man frem? Artig å høre historier så fortell gjerne :) 

Folk tror på mye rart, men nisser? Det var vel mange som trodde på dem på 1800-tallet, men er det noen som gjør det nå?

Anonymkode: 4aa59...d20

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Folk tror på mye rart, men nisser? Det var vel mange som trodde på dem på 1800-tallet, men er det noen som gjør det nå?

Ja. Tror de lever i en annen dimensjon som ikke alle kan se :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper dette er kødd. Lykke til uansett om det er køddetråd eller om du er klin gæren

Anonymkode: 31f48...4c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 19.32):

Håper dette er kødd. Lykke til uansett om det er køddetråd eller om du er klin gæren

Det er ikke kødd. Finnes flere dimensjoner enn man kan se

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke kødd. Finnes flere dimensjoner enn man kan se

Visste ikke at det var en dimensjon for tusser og troll, men høres koselig ut 😀

Anonymkode: 9c62f...a36

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 18.27):

Si i fra hvis det lykkes! ❤️ 

Anonymkode: 9f603...ead

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Si i fra hvis det lykkes! ❤️ 

Anonymkode: 9f603...ead

Er du klin gæren? ok nå mistet jeg all tro på menneskeheten

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill å søk profesjonell hjelp eller les litt faktabøker

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 16.01):

Ja. Tror de lever i en annen dimensjon som ikke alle kan se :) 

Hei, her kan du lese litt om hva dimensjoner er. :)

https://no.wikipedia.org/wiki/Dimensjon

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei, her kan du lese litt om hva dimensjoner er. :)

https://no.wikipedia.org/wiki/Dimensjon

Ikke gidd å prøv. Hun vil ikke kunne lese fakta

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å oppsøke ulike alternative forum på Facebook, der er det flere gode forum hvor du kan spørre om dette😊 Jeg har absolutt tro på at det fins andre dimensjoner, og at vi har hjelpere rundt oss, både i form av våre kjære vi har mistet, forfedre, engler.. men kanskje ikke akkurat nisser? Jeg kan for lite om dette, men er overbevist om at vi har hjelpere med oss, og at våre kjære som er døde er med oss😊

Anonymkode: b162b...abc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 18.27):

Sju liter kaffe og vodka enema, mens du lytter til charter Svein bable baklengs.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

- det er bare latterliggjøring på KG når det kommer til temaer som dette, Ts. Overse dem, og oppsøk andre alternative forum❤️😊

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

- det er bare latterliggjøring på KG når det kommer til temaer som dette, Ts. Overse dem, og oppsøk andre alternative forum❤️😊

Vi prøve å opplyse. Slik tro er virkelig ikke sunt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man kan tro på hva man vil, men det er jo naturlig å spørre når feks nisser kommer på banen. Jeg mener..... er det noen som tror på nissen i dag? En annen ting er bruken av ord fra feks fysikken. Det gir ikke mening å bruke ordet 'dimensjon' slik det er brukt i denne tråden. Det bør i tilfelle forklares. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man kan tro på hva man vil, men det er jo naturlig å spørre når feks nisser kommer på banen. Jeg mener..... er det noen som tror på nissen i dag? En annen ting er bruken av ord fra feks fysikken. Det gir ikke mening å bruke ordet 'dimensjon' slik det er brukt i denne tråden. Det bør i tilfelle forklares. 

Ordet «dimensjon» er mye brukt i det alternative miljøet. Den som er interesser kan google og lese, og den som ikke er interessert, kan la være. Verre er det ikke. Jeg skal ikke overbevise noen om noe som helst. Jeg vet hva jeg selv tror på, og dette er temaer som er veldig interessant for meg. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor alle dere som ikke er interessert i det alternative gidder å svare nedlatende gang på gang her inne i det alternative forumet. Jeg har selv erfart mange ganger at dere som ikke tror på disse tingene, ødelegger tråder her inne som kunne vært interessante for oss andre å ta del i og føre videre. Derfor anbefaler jeg Ts å forlate dette forumet og heller oppsøke andre alternative forum. Tusen takk for at dere ødela enda en alternativ tråd. Takk for meg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også veldig alternativ, og jeg tror nok det ligger mye frykt i de som ødelegger slike tråder. Noen liker å løpe etter en ball, å mener det er det viktigste i verden. Å tro på nisser er vel ikke så ille? 😄 Det gjør ikke en person gal. Selv har jeg stor tro på at vi har hjelpere/engler rundt oss. 

Anonymkode: 87430...59e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ordet «dimensjon» er mye brukt i det alternative miljøet. Den som er interesser kan google og lese, og den som ikke er interessert, kan la være. Verre er det ikke. Jeg skal ikke overbevise noen om noe som helst. Jeg vet hva jeg selv tror på, og dette er temaer som er veldig interessant for meg. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor alle dere som ikke er interessert i det alternative gidder å svare nedlatende gang på gang her inne i det alternative forumet. Jeg har selv erfart mange ganger at dere som ikke tror på disse tingene, ødelegger tråder her inne som kunne vært interessante for oss andre å ta del i og føre videre. Derfor anbefaler jeg Ts å forlate dette forumet og heller oppsøke andre alternative forum. Tusen takk for at dere ødela enda en alternativ tråd. Takk for meg.

Bruk et annet ord enn dimensjoner da.

Men kom igjen da. Man kan ikke gå rundt å tro på nisser i andre "dimensjoner". Assa dere er voksne.

Selvfølgelig er vi nedlatende. Dette er et nytt nivå av ignorans

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er også veldig alternativ, og jeg tror nok det ligger mye frykt i de som ødelegger slike tråder. Noen liker å løpe etter en ball, å mener det er det viktigste i verden. Å tro på nisser er vel ikke så ille? 😄 Det gjør ikke en person gal. Selv har jeg stor tro på at vi har hjelpere/engler rundt oss. 

Anonymkode: 87430...59e

utdyp den er du snill

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...