AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 vær ærlige, er det noe dere hadde tenkt over, hatt noe imot? 🤦♀️ fått noen kommenterer på det, men også mange som sier de syns det er koselig at jeg har funnet en💙 Jeg er kvinne, 25😊 Anonymkode: 7ac16...902 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Avhengig alt av deg og han egentlig. Alder er bare ett tall, men en på 47 har fort litt bagasje en 25 åring ikke passer helt sammen med, og omvendt med forventninger av 25 åringen som en på 47 kanskje ikke ønsker å oppfylle. Men det tenker jeg bare er opp til dere å vurdere 👍🏻 Anonymkode: 11d82...de4 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Avhengig alt av deg og han egentlig. Alder er bare ett tall, men en på 47 har fort litt bagasje en 25 åring ikke passer helt sammen med, og omvendt med forventninger av 25 åringen som en på 47 kanskje ikke ønsker å oppfylle. Men det tenker jeg bare er opp til dere å vurdere 👍🏻 Anonymkode: 11d82...de4 Et sånt forhold kan ikke vare. Når du er 45, er fyren pensjonist og på vei inn i alderdommen. Anonymkode: 43986...dc5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Jeg er skeptisk, basert på mine egne erfaringer. Var 17 år mellom oss, ville aldri vært med en så mye eldre igjen. Anonymkode: 835b7...153 1
Gjest Chroma Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Et sånt forhold kan ikke vare. Når du er 45, er fyren pensjonist og på vei inn i alderdommen. Anonymkode: 43986...dc5 Dette.
Anonymburker Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Et sånt forhold kan ikke vare. Når du er 45, er fyren pensjonist og på vei inn i alderdommen. Anonymkode: 43986...dc5 Hvorfor skal man tenke så langt frem? De fleste forhold varer jo ikke så lenge, uansett. Hva med å nyte nuet og så lenge det varer i stedet? 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 Hvorfor spør du dette spørsmålet overalt? Når du må spørre, vet du vel svaret selv. Anonymkode: 5ad2e...026
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #8 Skrevet 4. mai 2021 Jeg tenker at det kan fint gå bra! Min bror fant seg nettopp en ny kjæreste og er vel samme alder dere der.. Han er snart 47, hun blir eller er akkurat blitt 26. Syns det er koselig jeg! Har ikke hilst på henne enda, men hun ser jo ut som en koselige jente. Nå er jeg endel eldre enn henne selv om dette er storebroren min, så jeg syns først det var litt ubehagelig, med tanke på at jeg selv har en datter på 23 som min bror da er onkel til... Meeeen det er nå litt sånn med min bror da.. Han finner yngre, sånn er det bare. Mulig han er yngre i hodet Er det sånn for dere også? Du eldre i hodet og han yngre? For da møtes dere jo på midten De bor fremdeles langt unna hverandre da.. Det syns jeg er verre enn stor aldersforskjell. Men vær forberedt på endel kommentarer... Og samtidig også det å jobbe for forholdet. Anonymkode: e29d0...6f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå