Gå til innhold

Utvendig persienner - pris??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jo helt umulig å finne pris på nettet da alle vil komme på gratis befaring. Vi skal kun ha en utvendig persienne på et soveromsvindu, hva er prisen på det ca tror du? Er det enkelt å montere selv?

Anonymkode: 61d28...e40

AnonymBruker
Skrevet

Ofte er de elektriske, og da må elektriker komme,,, så vanskelig å gjøre alt selv 😅 

Anonymkode: 7e3d9...a35

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På denne nettsiden kan du få uforpliktende tilbud (har ikke prøvd selv)

https://hus.no/solskjerming

Anonymkode: a19a2...254

Skrevet

Sjekket pris forrige uke. På et standard «husmors» vindu med mål på 110x120 med elektrisk styring kostet det 12000 inkl montering men uten elektriker.

AnonymBruker
Skrevet
Improv skrev (24 minutter siden):

Sjekket pris forrige uke. På et standard «husmors» vindu med mål på 110x120 med elektrisk styring kostet det 12000 inkl montering men uten elektriker.

Hjelpes, trodde det «bare» var snakk om 3-4000 kr jeg🤯😳 spørs om det blir noe annet da gitt

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hjelpes, trodde det «bare» var snakk om 3-4000 kr jeg🤯😳 spørs om det blir noe annet da gitt

Jeg sjekket pris på noe som heter zipscreen som er montert i en skinne og som ikke skrangler i vinden. Var dyrere en jeg også så for meg.

• Liker 2
Skrevet

Hadde det på de fleste vinduene der jeg bodde før, hadde ikke elektriske...var lite jobb å ta de opp/ned, noe jeg sjelden gjorde uansett - de var stort sett nede og helt skråstilte i sommerhalvåret da det var helt nødvendig for solskjermingens skyld. Mener  å huske jeg betalte ca 12000,- for de 3 soveromsvinduene jeg tok først, ca det samme for de 2 i stuenjeg tok i neste omgang, større vinduer der. Dette er noen år siden (drøyt 10?) så ganske sikkert dyrere nå. Ville innhentet tilbud fra flere selv om det betyr at de må komme på befaring, bare vær åpen om det...

AnonymBruker
Skrevet

Mener å huske at vi betalte rundt  23 000,- for tre vinduer på 120*130 for tre år siden. Standard persienner med sensor. Elektriker kom i tillegg.

Anonymkode: fed93...2bb

Skrevet

Vi fekk akkurat tilbod etter befaring (Markisemannen). Fire standard 'husmorvindu', solsensor, motor og riktignok utvendige screens i staden for persienner kom på 42 000, inklusivt montering og eksklusivt elektrikerarbeid. Dette var med 40% rabatt, så kjøp av denne typen utstyr er ei investering 😅

Vi sjekka Solskjerming AS også, der ein kan bestille på mål og installere sjølv. Det vart ca same pris, og hadde nok medført mykje meir plunder med monteringa. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...