AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 HEi! Er det noen her som har forsøkt Sweeteez keratinbehandling? Spesielt interessert i å høre erfaringer fra dette, sammenlignet med Straight n Shine. Synes selv Straight n Shine er ganske dyrt og gjør håret tynnere, men er redd keratinbehandling som ikke permanent endrer strukturen i håret ikke ville holde det like rett. Anonymkode: 97bec...dc4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Ja, bruker det. Har MASSE krøller, men håret er helt pinne rett etter dusj uten varmebehandling. Og det er sykt glansfullt. Får hele tiden komplementer! Jeg trodde kanskje det bare var hype, men det var faktisk enda bedre enn jeg trodde! Anonymkode: 3d941...720
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja, bruker det. Har MASSE krøller, men håret er helt pinne rett etter dusj uten varmebehandling. Og det er sykt glansfullt. Får hele tiden komplementer! Jeg trodde kanskje det bare var hype, men det var faktisk enda bedre enn jeg trodde! Anonymkode: 3d941...720 Å, da er jeg fristet!! Men duhar beholdt struktur så det kan krølles? Vil ikke hårstrikk sette seg f eks? Hvordan blir det om du lar vær å føne det? Anonymkode: 97bec...dc4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Skrevet 27. desember 2021 Jeg er superfornøyd med Keratinbehandling fra Sweetez. Håret blir så glansfullt og fint! Skulle bare ønske de hadde det på flere frisørsalonger enn kun i Oslo. Anonymkode: 7978b...b80
Tone83 Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Mye av håret Mitt knakk etter straight n Shine. Helt ved roten, selv om jeg hadde prøvd det før og dermed følte meg trygg. colo (?) keratin er helt ok, ikke prøvd den du nevner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå