Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vi vil prøve på å få en til. Er nå 10 mnd siden fødsel, og Jar bare hatt én mens siden det. Den startet for 41 dager siden... hadde normal blødning, ikke spesielt vond eller noe. Varte i fem dager... har ikke testet meg for el, livmortappen er jeg ikke egentlig spesielt kjent med eller noe. Tester negativt på graviditet, så regner med at syklus bare er ustabil(for første gang i livet mitt..).. er jo ingen tegn til at den er på vei heller.. noen som har opplevd slikt og vil dele erfaringer med syklusen sin etter fødsel? Ble den lengre? Var den ujevnt, og har du isåfall koll på hvor mange dager? 

spurte i graviditetforumet, men der fikk jeg ikke noe svar.. så prøver her også.

Anonymkode: ee067...379

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaring rundt dette. Men jeg lurer på akkurat det samme selv!😊 Barnet mitt er også 10 mnd nå straks og har hatt én mens hittil. Min første mens var for 37 dager siden., testet negativt har jeg å. Har normalt syklus på 32 dager. Venter på en ny mens. Kanskje den første syklusen etter at mensen har kommet tilbake etter fødsel blir litt lengre enn vanlig før det stabiliserer seg... 🤔

Anonymkode: 4ad47...60c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...