Gå til innhold

Tilbud om vaksine selv om ikke prioritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått innkalling til vaksine, men er under 45 år og ikke i en risikogruppe... Kan det ha noe å gjøre med at akkurat min fastlege har "for mange doser" eller valgt en annen fordeling? Er det andre som har opplevd lignende? 

Jeg bor i en stor kommune. Ifølge nettsiden til kommunen begynner de nå med 60+, og 18-60 m/underliggende sykdommer. Jeg har riktignok pollenallergi, men... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen respons, betyr det at ingen har hørt om noe lignende? Jeg føler meg som en sniker, burde kanskje ringt opp igjen og hørt om det er en feil.. Men må innrømme at jeg egoistisk nok har veldig lyst på vaksinen og er redd for å ødelegge det 😔

Skrevet

Jeg ble vaksinert rett over påske, 50 år. Trodde også at det var feil, men det viste seg at det skyldes at fastlegen hadde plukket meg ut pga. en gammel nevrologisk diagnose. Sikker på at du ikke har noe i journalen din?

• Liker 1
Skrevet

Er du usikker på hvorfor så ringer du det oppgitte nummeret og spør/snakker med dem.

Skrevet

Jeg ble også innkalt og er 34. Men har en autoimmun sykdom, men jeg trodde ikke den var relevant. Du kan ringe og spørre, de stryker deg nok ikke av den grunn. Bare spørre hvorfor du er innkalt nå.

• Opprett ny...