*Mocca* Skrevet 4. mai 2021 #21 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for tips!! Jeg er litt redd for at jeg kommer til å bruke for lang tid på å seksjonere håret. Og at der jeg startet får produktet sitte i lenger også blir det annerledes der jeg tok i produkt til slutt 😕 hvor lang tid bruker du på å seksjonere og ta i produkt i hele håret? ts Anonymkode: 98acb...d1b Bruker absolutt ikke lang tid, deler håret oftest i 4 fordi jeg har masse hår, men tynne hårstrå. Ingen mester på å seksjonere selv, men får det til likevel. Tar i på det bakerste/nederste først, altså jobber fra bakhodet og oppover, slik at hvis det er forskjell blir det i det minste på undersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #22 Del Skrevet 4. mai 2021 *Mocca* skrev (36 minutter siden): Bruker absolutt ikke lang tid, deler håret oftest i 4 fordi jeg har masse hår, men tynne hårstrå. Ingen mester på å seksjonere selv, men får det til likevel. Tar i på det bakerste/nederste først, altså jobber fra bakhodet og oppover, slik at hvis det er forskjell blir det i det minste på undersiden. Åja okei, jeg trodde først jeg måtte dele håret i 10 deler jeg 😂 Jeg har også masse tynne hårstrå 🙈 takk for tips! 😄 ts Anonymkode: 98acb...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 4. mai 2021 #23 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Åja okei, jeg trodde først jeg måtte dele håret i 10 deler jeg 😂 Jeg har også masse tynne hårstrå 🙈 takk for tips! 😄 ts Anonymkode: 98acb...d1b Absolutt ikke 😂😂😂 En mellomting mellom det og bare kline det oppi 🤭👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå