Gjest lurven Skrevet 3. september 2005 #21 Skrevet 3. september 2005 jeg liker når jenter snakker dirty jeg, men det må gjøres med litt stil, uten at det blir for ekkelt og vulgært
Gjest Milah Skrevet 3. september 2005 #22 Skrevet 3. september 2005 (endret) Hadde nok avbrutt jeg, om partneren min plutselig begynnte slik.. Endret 3. september 2005 av Milah
Gjest Embla s Skrevet 3. september 2005 #23 Skrevet 3. september 2005 Det er ikke nødvendigvis svaret på et spørsmål som er målet, snarere reaksjonen og interessen:-) ← En snedig Gjest?
Gjest Leg-O-Las Skrevet 5. september 2005 #24 Skrevet 5. september 2005 Uffda, den var drøy. Greit nok med "griseprat" under akten men da mer relatert hvor kåt, sexy eller deilig man enten er eller noe man gjør, men de utrykkene som kom fram her ville resultert i enten lattersalver eller time-out for min del
Gjest Gitte Skrevet 5. september 2005 #25 Skrevet 5. september 2005 (endret) nei takk. jeg kommer aldri til å bruke noen av de ordene der i senga.. pissefitta og grisekuken? Endret 5. september 2005 av Gitte
aline Skrevet 5. september 2005 #26 Skrevet 5. september 2005 å kalle en spade en spade? nå har ikke jeg en pissefitte, så å kalle det det ville så absolutt ikke vært å kalle en spade en spade. ei heller har kjærsten min en grisepikk, så skulle jeg kalt en spade en spade så hadde det blitt alt annet en å bruke "stygge" ord. å være frekk, fremstå som frempå og gjerne kunne si det under sexen er en ting, å skulle kalle noen hore, pissefitte og grisepikk er derimot langt ifra hva jeg tenner på.
mjau Skrevet 5. september 2005 #27 Skrevet 5. september 2005 nå fikk jeg dagens latterkule, altså :grine2: :grine2:
Gjest Onkel Sven Skrevet 6. september 2005 #28 Skrevet 6. september 2005 Jeg har ingenting imot litt dirty talk! Men dine eksempler, Kjell Magne, ville ikke funket på meg!
Caramba Skrevet 7. september 2005 #29 Skrevet 7. september 2005 Yuk, utrolig turn-off!!!! Greit med litt sexy snakk i sengen, men det der var IKKE sexy, det var bare utrolig grovt og vulgært... Hadde fått fullstendig frysninger av noe sånt!
Lina Skrevet 7. september 2005 #31 Skrevet 7. september 2005 synes det er veldig lite opphissende..!! men å få komplement drimot
Gjest Gjesten Skrevet 17. september 2005 #33 Skrevet 17. september 2005 Vel, vi liker litt dirty-prat i senga, men ikke av arten "pissefitte" og "grisekuk" nei... Det blir liksom litt for grovt for vår del..
Totalya Skrevet 17. september 2005 #34 Skrevet 17. september 2005 å kalle en spade en spade? nå har ikke jeg en pissefitte, så å kalle det det ville så absolutt ikke vært å kalle en spade en spade. ei heller har kjærsten min en grisepikk, så skulle jeg kalt en spade en spade så hadde det blitt alt annet en å bruke "stygge" ord. å være frekk, fremstå som frempå og gjerne kunne si det under sexen er en ting, å skulle kalle noen hore, pissefitte og grisepikk er derimot langt ifra hva jeg tenner på. ← Skriver under på denne!
Gjest LoisLane Skrevet 18. september 2005 #35 Skrevet 18. september 2005 Mener virkeligt grovt, jeg tenner på jeneter som kaller en spade en spade← Ja, jeg tenner voldsomt på å snakke om spader. Går ikke av veien for å nevne river og hakker heller...
Gjest LoisLane Skrevet 18. september 2005 #36 Skrevet 18. september 2005 Uff, trodde jeg hadde snøret i bånn, men nå ser jeg jo at du er ute etter jeneter.
Lady Lovelylocks Skrevet 18. september 2005 #37 Skrevet 18. september 2005 :grine2: Dette var moro og lese. (særlig i fylla) :grine2:
Gjest Yvette Skrevet 18. september 2005 #38 Skrevet 18. september 2005 Før din penis in i vaginaen miiiiiiiin! ← Dirtytalk bese vestkant style Nei, hvis noen hadde begynt å snakke om grisekuken og pissefitta da hadde jeg faktisk begynt å le og ikke klart å fortsette. Og jeg hadde nok bedt mannen om å forlate sengen. Hadde dette skjedd hjemme hos meg hadde jeg også brent sengetøyet og levert dyner/puter til rens
Trebarnsmor Skrevet 18. september 2005 #39 Skrevet 18. september 2005 Der fikk jeg meg en god latter :ler:
Ellisiv Skrevet 18. september 2005 #40 Skrevet 18. september 2005 Hadde begynt å le! litt dirty-talk kan være opphissende, men ikke pissefitta eller grisekuken, det blir bare latterlig! :grine2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå