Gå til innhold

Vil du ha en machomann, må du våge å dominere..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..ingen alfahann ville valgt seg en kvinnelig sub.

Dette var en setning jeg tenkte etter å ha lest i en annen tråd, men da jeg tenkte etter, synes det å kunne stemme overens med virkeligheten.

Så, hva er DIN erfaring?

Anonymkode: 1b8c8...c69

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva en sub er. Men min alfahann ville nok overkjørt en underdanig og forsiktig dame, og jeg tror han etterhvert kunne mistet litt respekten for henne. Jeg må iallfall bruse litt med fjærene innimellom for å få holde han på plass... 😅

Anonymkode: d025a...bae

AnonymBruker
Skrevet

Hva er en machomann? 😄

Anonymkode: c52b0...602

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel selvoppfyllende. Hvis dine ideer om en "machomann" er en som ikke ville likt en kvinnelig sub, blir jo utsagnet automatisk sant. Og du får det til å "stemme overens med virkeligheten...."

Anonymkode: 28956...26d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det blir vel selvoppfyllende. Hvis dine ideer om en "machomann" er en som ikke ville likt en kvinnelig sub, blir jo utsagnet automatisk sant. Og du får det til å "stemme overens med virkeligheten...."

Anonymkode: 28956...26d

Whaaaat.... øh...... nei.... dette her henger ikke sammen. 

Anonymkode: abd54...d5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

..ingen alfahann ville valgt seg en kvinnelig sub.

Dette var en setning jeg tenkte etter å ha lest i en annen tråd, men da jeg tenkte etter, synes det å kunne stemme overens med virkeligheten.

Så, hva er DIN erfaring?

Veldig interessant. Min erfaring er at de virkelige maskuline menna (trygg, stødig, overblikk, mørk stemme, kraftig bygget, omsorgsfulle, ansvarsfulle, ærlige, trygge på seg selv og sin identitet,  -- dette i motsetning til manipulerende, kontrollerende, egoistiske, feige, løgnaktige, selvsentrerte, "snille på overflaten" og try-hard/wannabe-maskuline/pseudo-dominante forvokste gutter) foretrekker damer de føler er på sitt eget nivå, og de mister respekten for overfladiske damer og subs. De vil ha ei med substans som gir dem motspill. At det ender med seksuell spenning og opplegg der den ene dominerer den andre, ja -det kan skje, men da som resultat av all energien som bygges opp gjennom at de begge fungerer på et høyere nivå enn det der latterlige pre-set sub/dom-opplegget. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan også si at de wannabe-alfamennene jeg har møtt, de som identifiserer seg som dominante og leter etter "subs", de har uten unntak utsondert massive issues, umodenhet og ikke sjeldent en stor dose narsissisme, med svært høye tanker om seg selv og sin egen grad av fullført "selvutvikling". Samtidig som de alltid har vist seg å mangle ryggrad når alt kommer til alt, i motsetning til mer solide menn. Det får meg til å lure på om wannabe-alfamenn som søker etter subs egentlig har jævlig lyst til å bli dominert selv, innerst inne. Klart, det blir de ikke når de kjører safe og omgir seg med svake subs som ikke utfordrer den skjøre selvfølelsen deres. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er forresten lite som er mer av-tennende enn en usikker, veik mann som prøver å kompensere med en aura av wannabe-dominante trekk. De gangene jeg har møtt slike har jeg fått lyst til å grave meg ned, det er så flaut å være vitne til.  Snakker om å være misguided. Begynner av og til å lure på om disse følger et sånn online program på nett med "selvutvikling", hvor intensjonen sikkert er god men hvor det går helt, helt helt galt. Skjønner ikke hvordan disse sub'ene ikke gjennomskuer det heller, men de har kanskje nok med sine egne issues til å i det hele tatt registrere at dom'en deres er en fake. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En alfa mann/machomann har da absolutt ikke noe med sex å gjøre?

Mannen min er veldig maskulin, både i utseende og i væremåte. Jeg på den andre siden er veldig feminin (det ytre også, men mest hvordan jeg ter meg: beveger meg, snakker, ordene jeg bruker, dannethet osv. Absolutt ingen bimbodame, men mer klassisk feminin). Jeg tiltrekkes det totalt motsatte av meg, altså en veldig maskulin mann, og min veldig maskuline mann tiltrekkes av den veldig feminine meg. Hva vi gjør i sengen har ikke noe med dette å gjøre.

Hele premisset til denne tråden blir veldig bakvendt..

Anonymkode: e5d1c...f56

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig interessant. Min erfaring er at de virkelige maskuline menna (trygg, stødig, overblikk, mørk stemme, kraftig bygget, omsorgsfulle, ansvarsfulle, ærlige, trygge på seg selv og sin identitet,  -- dette i motsetning til manipulerende, kontrollerende, egoistiske, feige, løgnaktige, selvsentrerte, "snille på overflaten" og try-hard/wannabe-maskuline/pseudo-dominante forvokste gutter) foretrekker damer de føler er på sitt eget nivå, og de mister respekten for overfladiske damer og subs. De vil ha ei med substans som gir dem motspill. At det ender med seksuell spenning og opplegg der den ene dominerer den andre, ja -det kan skje, men da som resultat av all energien som bygges opp gjennom at de begge fungerer på et høyere nivå enn det der latterlige pre-set sub/dom-opplegget. 

Jeg tilhører den dominerende delen av menn og synes du tar opp flere gode poeng som jeg kjenner meg godt igjen i. Trives best med damer som setter meg på plass når jeg er for dominerende eller tar for stor plass. Mister raskt respekten og interessen for de litt underdanige kvinner. Den energien du beskriver kjenner jeg godt igjen med kjæresten min uten at det er noe sub/dom opplegg. Sexen varierer som du skriver i tråd men den energien vi opplever der og da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vet ikke hva en sub er. Men min alfahann ville nok overkjørt en underdanig og forsiktig dame, og jeg tror han etterhvert kunne mistet litt respekten for henne. Jeg må iallfall bruse litt med fjærene innimellom for å få holde han på plass... 😅

Anonymkode: d025a...bae

Ja, det var akkurat dette jeg mente :) 

Ble kanskje litt feil å bruke ord som dominant/submissiv/alfahann osv, kan godt bruke ord som sterk og svak - bare det forståes som mentalt og psykisk sterk, og med evne til å ta avgjørelser, skjære gjennom.

All min erfaring + alt jeg leser her inne, peker i retning av at de damene som finner seg en sterk mann, alltid er sterke selv.

Og at dette kan være verdt å huske på for de damene som ønsker seg en slik mann, men som ikke er villig til å betale det det koster (les; de vil gjerne bare nikke og smile og være underdanig og føyelig). 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er en machomann? 😄

Anonymkode: c52b0...602

JFGI.

Denne ‘åh, jeg skjønner ikke hva du mener og jeg klarer ikke å google selv, og du må hjelpe meg, og jeg legger til et stort smil for å fremstå som søt ’ er forøvrig hva jeg mener med underdanig. 

Gjør det selv.

Jeg er sikker på at du vil klare det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Whaaaat.... øh...... nei.... dette her henger ikke sammen. 

Og med dette what-øh-utsagnet, treffer du faktisk bedre enn den du siterer :) 

Tråden var ment som en tilbakelent empirisk betraktning.

Skrevet

De mennene jeg kjenner som er sub til vanlig er ikke det i senga og motsatt. Det er de jeg vet om. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan også si at de wannabe-alfamennene jeg har møtt, de som identifiserer seg som dominante og leter etter "subs", de har uten unntak utsondert massive issues, umodenhet og ikke sjeldent en stor dose narsissisme, med svært høye tanker om seg selv og sin egen grad av fullført "selvutvikling". Samtidig som de alltid har vist seg å mangle ryggrad når alt kommer til alt, i motsetning til mer solide menn. Det får meg til å lure på om wannabe-alfamenn som søker etter subs egentlig har jævlig lyst til å bli dominert selv, innerst inne. Klart, det blir de ikke når de kjører safe og omgir seg med svake subs som ikke utfordrer den skjøre selvfølelsen deres. 

Det er forresten lite som er mer av-tennende enn en usikker, veik mann som prøver å kompensere med en aura av wannabe-dominante trekk. De gangene jeg har møtt slike har jeg fått lyst til å grave meg ned, det er så flaut å være vitne til.  Snakker om å være misguided. Begynner av og til å lure på om disse følger et sånn online program på nett med "selvutvikling", hvor intensjonen sikkert er god men hvor det går helt, helt helt galt. Skjønner ikke hvordan disse sub'ene ikke gjennomskuer det heller, men de har kanskje nok med sine egne issues til å i det hele tatt registrere at dom'en deres er en fake. 

Nettopp.

AnonymBruker
Skrevet

En alfa mann/machomann har da absolutt ikke noe med sex å gjøre?

Mannen min er veldig maskulin, både i utseende og i væremåte. Jeg på den andre siden er veldig feminin (det ytre også, men mest hvordan jeg ter meg: beveger meg, snakker, ordene jeg bruker, dannethet osv. Absolutt ingen bimbodame, men mer klassisk feminin). Jeg tiltrekkes det totalt motsatte av meg, altså en veldig maskulin mann, og min veldig maskuline mann tiltrekkes av den veldig feminine meg. Hva vi gjør i sengen har ikke noe med dette å gjøre.

Hele premisset til denne tråden blir veldig bakvendt..

Anonymkode: e5d1c...f56

Nei, det er du som tankeløst erstatter ordet submissiv med ordet feminin, som blir feil her.

Jeg antar at det er en nokså tilsvarende tankefeil som ligger til grunn, når så mange damer spiller på feil strenger, i forsøket på å få den mannen de ønsker seg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Voksenmann skrev (2 timer siden):

Jeg tilhører den dominerende delen av menn og synes du tar opp flere gode poeng som jeg kjenner meg godt igjen i. Trives best med damer som setter meg på plass når jeg er for dominerende eller tar for stor plass. Mister raskt respekten og interessen for de litt underdanige kvinner. Den energien du beskriver kjenner jeg godt igjen med kjæresten min uten at det er noe sub/dom opplegg. Sexen varierer som du skriver i tråd men den energien vi opplever der og da.

Jepp.

Jeg var heldig nå som fikk en person med litt mer fargerik måte å ordlegge seg på (den du siterer), som kunne forklare det bedre enn jeg :) 

Skrevet

Siden alpha tullet ble avvist for lenge siden, av samme fyr som fant på det, er dette helt ok for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (18 minutter siden):

De mennene jeg kjenner som er sub til vanlig er ikke det i senga og motsatt. Det er de jeg vet om. 

Jeg har ikke dradd med meg mange nok menn opp i senga, til å kunne komme med noen utførlig analyse basert på det, men det er følelsen min at det er sånn som du sier. 

Når det gjelder de mannfolkene jeg har hatt etter meg fordi de liker at jeg er streng, er det utelukkende snakk om de store gutta (bedriftseiere, ledere o.l.). Menn som allerede har verden for sine føtter, hva skal de med nok en dame som ligger og spreller?

De behøver ikke en kvinne som later som om mannen er sjef, for at han skal kunne klare å føle seg som en.

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (11 minutter siden):

Siden alpha tullet ble avvist for lenge siden, av samme fyr som fant på det, er dette helt ok for meg.

Det var nokså ironisk, du, for jeg har hørt at akkurat det samme gjelder for brat-tullet! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...