Gå til innhold

Er det noen av mødrene/fedrene til de andre barna i klassen/barnehagen dere syns er skikkelig attraktiv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av foreldrene til de andre barna i klassen eller eventuelt barnehagen dere syns er skikkelig pene og som dere stirrer litt ekstra på? 

Anonymkode: dafe7...036

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Faktisk ikke. 

Anonymkode: d6899...a80

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei.

De er uansett uaktuelle, akkurat som kolleger er uaktuelle.. 

Anonymkode: ce8bb...1c3

AnonymBruker
Skrevet

Stirrer ikke på de! Men er ett par mødre som er så utrolig vakre. De er alltid velstelte og pene når de henter. (Ser ut som ett takras selv. Etter en lang dag med jobb og barn) 

Og ett par pappaer med muskler og arbeidsklær. Oh 🥵

Anonymkode: e4014...6b3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var en mor i en barnehage barnet gikk i tidligere, både hun og barnet så ut og oppførte seg som engler eller andre eteriske vesener. Skulle ikke tro det gikk an å være så perfekt i både oppførsel, klesstil og utseende på samme gang. 

Anonymkode: ac5c5...125

• Liker 1
Skrevet

ja, faren til en i klassen til gutten min er en brannmann, han er skikkelig fin, og veldig hyggelig😁

Skrevet

Nei, har ikke truffet på noen som jeg synes er noe... Ikke i barnehagetiden og foreløpig ikke i skolen heller. Helt merkelig egentlig for det var en stor barnehage og skolen er stor så "utvalget" er jo stort nok men ingenting som virker interessant, men så har jeg jo ikke vært på leit heller så kanskje derfor.

Uansett så hadde jeg ikke rotet meg opp i noen fra skole eller barnehage om jeg var på leit heller.

Skrevet

En stund siden, men selvsagt var det det:)

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men da jeg jobbet i bhg var det noen kjekke fedre som kjørte barna til og fra

Anonymkode: 67c5f...a4f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det noen av foreldrene til de andre barna i klassen eller eventuelt barnehagen dere syns er skikkelig pene og som dere stirrer litt ekstra på? 

Anonymkode: dafe7...036

Faren til bestevennen til sønnen min er tidenes hunk, bare 35 år gammel, (barna er 9) høy mørk kjekk, vakker med blågrønne øyne og utrolig sjarmerende. Blir nesten våt av å se han. Har faktisk aldri sett en mann som ser så bra ut!

Har googlet han og han har jobbet som modell før og det ligger flere modell bilder av han ute på nett i baris og six pack. 

Er så sjalu på samboeren hans..

Anonymkode: b5e4c...c5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der har jeg faktisk tenkt over! Svaret er nei. Men litt rart egentlig, iom at det er så mange foreldre som henter og leverer i barnehagen. Men alle er like slitne som meg selv:P Og det er ikke spesielt attraktivt. Man orker liksom ikke ta seg så godt ut og få øyekontakt med folk på den måten i disse settingene. Har nok meg meg selv og ungene:P 

Anonymkode: 5aefd...090

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...