Gå til innhold

Flytting av tlf.abonoment?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skal flytte innen en mnd. og lurer på dette med tlfabonmentet. Dvs. jeg skal leie en leilighet 1 år fremover og lurer på om det er vanlig å ta over tlf.abon. til de som har bodd der før, eller om man flytter med seg sitt gamle?

Hadde satt stor pris på svar, fa jeg selv er litt usikker på dette. Har nemlig aldri leid før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke vanlig å "overta" et abbonement. Jeg tror faktisk ikke at det er mulig. Abbonementet er knyttet til person og ikke til bolig.

Dersom du ikke skal flytte langt er det mulig at du kan "ta med deg" abbonementet ditt mot å betale et gebyr. Du får da ditt gamle nummer.

Dersom du flytter litt lenger unna må du mest sannsynlig avslutte abbonementet og åpne et nytt med tilhørende gebyrer og avgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det re ikke noe problem å flytte ditt eksisterende abonnement til neste bolig, dette har de en fast pris på uansett om du kan beholde ditt gamle nr. eller må få nytt nummer! Bare ring til telenor kundeservice i god tid i forveien så du kan få telefon med en gang du flytter inn!

Hilsen en med flytteerfaring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...