AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Hvordan løser dere det med sko til barn som er på vei ut av barnestørrelsene? Kom gjerne med forslag til merker som har smale sko! Eller bør jeg gå for damesko? Er hovedsaklig sneakers/tursko som trengs. 11-åringen her i huset må nå ha 41-42 i sko, og det er det nesten ingen som fører for barn. Han har prøvd herresko i de størrelsene, men de blir jo som flytebrygger på de smale føttene hans... Anonymkode: 26bab...4f9
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Har dere forsøkt kvinnesko i den størrelsen? De er ofte smalere. Man kan få nøytrale kvinnesko, som ikke lyser "kvinne". Anonymkode: 42266...43c
hopeful Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Min samboer fant noen smale joggesko på xxl i fjor.han har lange føtter, men smale. Og han er fornøyd med de. Men så klart så er de såppas slitt, at jeg ikke finner ut av merket. Men anbefaler deg å sjekke der. Ellers vil jeg om ikke annet, anbefale å prøve damesko. Som nevnt over, det finnes masse nøytrale damesko som kan passe for begge kjønn. Men iallefall dra i en butikk å prøve. For å se hvordan de eventuelt er.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Har en 14-åring med størrelse 42/43, vi kjøper kun damemodell joggesko til han. Fant flere billige på SportOutlet blant annet. Det er svarte, turkise og grå sko og ingenting som tilsier at noen av disse er damesko hvis man ikke så oss handle de. Kjøpte også damemodell i støvler. Anonymkode: c8db7...e47
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 Min gutt har asics joggesko i damemodell. De er svarte og nøytrale. Nike er vel og smale. Anonymkode: 656eb...ec8
Arkana Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 Du må bare prøve. Sko er vanskelig fordi ulike merker sitter helt forskjellig. 12-åringen vår (som bruker str 44) fikk Nike joggesko på Skoringen nå i vår. Smale og sitter godt.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #8 Skrevet 4. mai 2021 Min 10-åring brukte Nike damesko opp til str. 42. Nå har han gått over til Nike herresko i 43,5. Han snører dem stramt, da fungerer det. 7-åringen må i løpet av året over i Adidas damesko, for han er i ferd med å vokse ut av juniorstørrelsene. Anonymkode: 2088e...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå