ara Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Hei dere! i morgen skal jeg ha muntlig eksamen i samfunnsfag. Noen som har hatt det de siste årene som vil fortelle litt? Tips og råd? Jeg har vært igjennom boka et par ganger og nå sitter jeg med kompetansemålene og svarer på dem. Hvordan ser en typisk eksamensoppgave ut? Jeg blir veldig takknemlig for alle innspill 😊😊😊😊
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Jeg trakk er tema jeg ikke lest meg opp på: kriminalitet! Anonymkode: 9ff15...4e1
Zooey Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Dette kommer til å gå kjempebra! Fokuser på kompetansemålene. 1
ara Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg trakk er tema jeg ikke lest meg opp på: kriminalitet! Anonymkode: 9ff15...4e1 Det er jeg så redd for å gjøre også!😂 Men politikk er min verste oppgave 🥸
ara Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2021 Zooey skrev (36 minutter siden): Dette kommer til å gå kjempebra! Fokuser på kompetansemålene. Tusen takk for hyggelig og oppmuntrende kommentar! Rart man skal trykke seg selv ned rett før man skal prestere litt 🙈 1
Zooey Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 Bare hyggelig! Synes det høres ut som du er godt forberedt 😃
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 10 minutter siden, ara said: Det er jeg så redd for å gjøre også!😂 Men politikk er min verste oppgave 🥸 Jeg trakk politikk 😂 men snakket meg til 5, hadde jeg ikke fått politikk så hadde jeg klart en 6 men mitt tips er å konkludere, vise sak fra flere vinkler (om mulig) og bare snakke. Ikke la de «lede» deg. Kun stille sp Anonymkode: 98624...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå