Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en person en kort periode. På lørdag ba han meg om å komme på besøk. Jeg tok turen og var hos han ca 30 minutter etter avtalen var laget. men da var han ikke hjemme og svarte ikke på telefonen. Jeg dro hjem, og sendte han melding hvor jeg spurte hvor han hadde blitt av. Jeg ble ganske forbannet. I ettertid har han beklaget mye og har sagt han skulle på et jobbmøte. Dette var ganske seint på kvelden. Han måtte visst dra dit spontant og har forklart meg at alkohol var involvert. Forklaringen virket helt merkelig og hele opplegget er rart. Han har beklaget i ettertid og sagt at det er synd han ødelagte det mellom oss. Jeg svarte «Det er ikke verdens undergang. Det går bra», som i at jeg mente at det går fint, selv om han gjorde en feil. Likevel har jeg ikke hørt noe fra han og lurer på om at han tolker det at mitt svar betydde: «Det går fint at du ødelagte det. Livet går videre». Nå har det vært stille i to dager. Hva gjør jeg? 

Jeg var i utganspunktet ikke så betatt, men det at han har sluttet å svare plager med. Skal jeg kontakte han igjen? Eller gå videre. Oppførselen hans har vært merkelig.

Anonymkode: 84390...093

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre. Han var tydeligvis ikke interessert 

Anonymkode: ff835...417

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke villet ha mer kontakt. Han kunne gitt beskjed lett. Finn deg en stabil, pålitelig mann i stedet.

Anonymkode: 4008f...bd8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Måtte på et jobbmøte sent på kvelden hvor alkohol var innvolvert? Han kunne vel funnet på noe mer troverdig.

Dropp ham.

Anonymkode: 7806c...fa4

• Liker 13
Gjest Chroma
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Måtte på et jobbmøte sent på kvelden hvor alkohol var innvolvert? Han kunne vel funnet på noe mer troverdig.

Dropp ham.

Anonymkode: 7806c...fa4

Helt enig, dette høres rart ut. Og hvorfor kunne han ikke gi deg beskjed før han dro hjemmefra? 

AnonymBruker
Skrevet

Så bra at du ikke rotet deg bort i den fyren da. Ditcher deg uten å gidde å si fra. Godt du ikke hadde fått følelser for han.

Finn deg en normal og grei type heller 😊

Anonymkode: fc37e...dc0

• Liker 2
Skrevet

Du godtok ikke den forklaringen han kom med, går jeg ut i fra?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Move on, tar 10 sekunder å sende deg en sms før "jobbmøtet" 

Anonymkode: 8c8ab...004

Skrevet (endret)
Teatrica skrev (1 time siden):

Du godtok ikke den forklaringen han kom med, går jeg ut i

Endret av Lisamarie
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg skjønte jo at det va BS, men jeg har fortsatt lyst å høre fra han. At han egentlig skal være en bra fyr. Likevel hører jeg ingenting fra han. Det er totalt stille fra han. Jeg vil bare høre noe igjen. Har tar kontakt dersom han vil ordne opp i det?

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (1 time siden):

Du godtok ikke den forklaringen han kom med, går jeg ut i fra?

Nei. Jeg skjønte jo at det va BS, men jeg har fortsatt lyst å høre fra han. At han egentlig skal være en bra fyr. Likevel hører jeg ingenting fra han. Det er totalt stille fra han. Jeg vil bare høre noe igjen. Har tar kontakt dersom han vil ordne opp i det?

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts

Ja, du kan jo håpe at han er rockestjerne og multimillionær også. Men han ER ikke det. Han er en dust som ditchet deg, og som ikke du kan stole på.
Det hjelper ikke hva du håper. Han er ikke hva du håper. Han er en dust. Våkne, jente!

Anonymkode: fc37e...dc0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

TS

Og du har lyst til at han egentlig skal være interessert i deg, for det er han ikke i realiteten. Ingen mann interessert for en kvinne ville gjort noe slikt. Ingen. 

Anonymkode: 1bb5e...8d6

Skrevet

Du var ikke spesielt betatt i utgangspunktet, så hvorfor bruke energi på ham nå når han har vært en dust?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...