Gjest Homer Simpson Skrevet 2. september 2005 #1 Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg ser fremdeles ikke at dette bryter noen regler. Positive ting som ble nevnt i forrige tråd: - Klesstilen hans - Han var karismatisk - Han hadde barnetekke. Kjør på! Endret 2. september 2005 av Homer Simpson
Gjest Brunetten_ Skrevet 2. september 2005 #2 Skrevet 2. september 2005 Han var nøye med å skifte underbukser. Gjerne flere ganger pr dag.
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2005 #3 Skrevet 2. september 2005 Karismatisk, ja, og lederegenskaper til de grader!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. september 2005 #6 Skrevet 2. september 2005 Han er død ← Det er vel kanskje den beste egenskapen
Gjest Homer Simpson Skrevet 2. september 2005 #7 Skrevet 2. september 2005 Han var nøye med å skifte underbukser. Gjerne flere ganger pr dag. ← Lest biografi nå? Han er død ← Nåja, ikke persontrakkasering nå. Tråden har blitt slettet to ganger før i dag.
LilleBille Skrevet 2. september 2005 #8 Skrevet 2. september 2005 Lest biografi nå? Nåja, ikke persontrakkasering nå. Tråden har blitt slettet to ganger før i dag. ← Dette er da vel ikke noe trakasering - men så vidt vi vet et historisk faktum - som det vel ikke er noen diskusjon om - så det bekymrer meg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #9 Skrevet 2. september 2005 Skjønner ikke hvorfor denne tråden blir slettet. Er vel ikke mye verre enn mye annet som blir postet rundt omkring her. Hadde stillt seg annerledes om det gikk på en lovprising av Hitler og den politikken han førte.
Gjest Homer Simpson Skrevet 2. september 2005 #10 Skrevet 2. september 2005 Jeg fikk ikke noe svar på hvorfor, så jeg regner med at det gikk litt fort i svingene .
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #11 Skrevet 2. september 2005 Det interessant ved denne tråden er hvorfor spørsmålet blir stilt? Hva er motivasjonen til å liste opp positive ting ved Hitler? Ønsker et svar. Ingen mennesker er rent onde eller gode..
Gjest Homer Simpson Skrevet 2. september 2005 #12 Skrevet 2. september 2005 Det interessant ved denne tråden er hvorfor spørsmålet blir stilt? Hva er motivasjonen til å liste opp positive ting ved Hitler? Ønsker et svar. ← De fleste ser på han som tvers gjennom ond. Det er en slags utfordring.
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #13 Skrevet 2. september 2005 De fleste ser på han som tvers gjennom ond. Det er en slags utfordring. ← Tror de aller fleste er klar over at ingen er 100% onde eller gode. Men uansett hvor mange gode sider han hadde, så vil det aldri veie opp mot det negative han gjorde.
Gjest Homer Simpson Skrevet 2. september 2005 #14 Skrevet 2. september 2005 Men uansett hvor mange gode sider han hadde, så vil det aldri veie opp mot det negative han gjorde. ← Nei, og det er heller ikke formålet med tråden å fortelle.
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #15 Skrevet 2. september 2005 Da synes jeg denne tråden er rimelig meningsløs, men men.. Hver sine fornøyelser.
Gjest Violetta Skrevet 2. september 2005 #16 Skrevet 2. september 2005 Nå er vel ikke det å være død en egenskap, så om det er positive egenskaper man er ute etter blir jo det helt feil. Om det er positive ting generelt, blir det noe helt annet. Jeg kommer ikke på noe positivt, men så har jeg ikke satt meg noe særlig inn i Hitler heller.
LilleBille Skrevet 3. september 2005 #17 Skrevet 3. september 2005 Nå er vel ikke det å være død en egenskap, så om det er positive egenskaper man er ute etter blir jo det helt feil. Om det er positive ting generelt, blir det noe helt annet. ← Spørsmålet var vel positive TING om Hitler - ikke spesifikt egenskaper - så da bør død kunne være et fullgodt svar.
Gjest Homer Simpson Skrevet 3. september 2005 #19 Skrevet 3. september 2005 Flotte bart ← Mulig. Bare så synd at ingen kan lage seg samme barten nå, uten å få bank av voldelige antirasister
Pølsa Skrevet 3. september 2005 #20 Skrevet 3. september 2005 Kommer ikke på noen gode egenskaper han hadde annet enn; - meget gode lederegenskaper - stor overbevisningsevne (grenset til psykopat, som egentlig ikke er positivt) Kan liste opp de negative sidene, og den listen blir lang som et vondt år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå