Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer om å eie eget moderne småbruk, med plass, og jord, så jeg kan ha ett par hester, geiter, og kanskje høner... 😊 Delvis selvforsynt på fòr til dyrene fra eget lite jorden 🙌

Også drømmer jeg såklart om å finne en mann som er perfekt uperfekt for meg... 😊

Anonymkode: 6c359...fa4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer om å bli frisk, slik at jeg kan leve normalt.

Anonymkode: 03031...83a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer om å kunne leve uten inntekten jeg har nå slik at jeg kan realisere drømmen min (som jeg ikke kan leve av).

Så, jeg drømmer om å vinne i Lotto. Eller møte en rik mann.

Anonymkode: 585b4...1f2

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg drømmer om å bli frisk, slik at jeg kan leve normalt.

Anonymkode: 03031...83a

Samme her. 

I tillegg drømmer jeg om å kunne hjelpe mennesker i stedet for å være avhengig av hjelp. 

Anonymkode: a0043...5e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg drømmer om å eie eget moderne småbruk, med plass, og jord, så jeg kan ha ett par hester, geiter, og kanskje høner... 😊 Delvis selvforsynt på fòr til dyrene fra eget lite jorden 🙌

Anonymkode: 6c359...fa4

Kunne tenkt meg et lite småbruk jeg også. Hadde ikke hatt hjerte til å spise dyrene mine så jeg hadde nok dyrket frukt og grønnsaker. I tillegg kunne jeg hatt høner som ble behandlet som prinsesser og la de beste eggene. 

Anonymkode: a0043...5e0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer om å bli så rik at jeg aldri trenger å tenke på å måtte jobbe lenger hvis jeg ikke har lyst. Av en eller annen grunn hater jeg følelsen av tvang og å miste frihet. Føler meg lenket fast og som en fange når jeg er på jobb. Føler enorm lettelse og glede når jeg kommer ut fra jobben. Selv om kollegaer er hyggelige og jobben er enkel og grei.

Kunne tenkt meg å bruke tiden til å starte firmaer, men det er ikke tid til sånt i en a4-hverdag.

Anonymkode: 86ed1...37d

Skrevet

Drømmer om å ha sex med noen politimenn/kvinner. Drømmer også om å reise til Finland og se mummidalen😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...