AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Sex vs dypt vennskap for å forenkle det veldig. Om du skulle sett disse i forhold til hverandre: hva ville du levd best med å hatt mest/minst av? Værsågod, litt å tygge på🥳 Anonymkode: 55bff...a54
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Emosjonell. Jeg er ikke så veldig glad i så mye fysisk kontakt. Liker sex, men orker ikke masse holding og stryking i hverdagen. Anonymkode: a6f8f...97a
herremann Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Et forhold uten fysisk intimitet er det samme som å være bestevenner.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Ja takk begge deler. Jeg er ikke villig til kompromiss. Anonymkode: ed9fd...1ca 1
Zooey Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 Emosjonell intimitet er viktigere for min del. Det gjør også sexen bedre! 1
hablador Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 Emosjonell intimitet er viktigst i et langt forhold. Dermed velger jeg bilde nr 1. 2
Gjest Frankenstein1 Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 (endret) Et forhold uten emosjonell intimitet er uaktuelt for meg. Ville heller vært sammen med en bestevenn og levd i sølibat omtrent enn å ha sex med en jeg ikke passer med emosjonelt. Sistnevnte blir uansett kjip sex, men hadde valgt det samme selv om sexen hadde vært god. Endret 4. mai 2021 av Frankenstein1
Nuith Skrevet 4. mai 2021 #10 Skrevet 4. mai 2021 Fysisk. Jeg trenger ikke noe "dypt" emosjonelt. Altså, jeg vil gjerne være venn med mannen, ha litt felles interesser/felles verdensbilde, felles verdier, like tanker rundt for eksempel barneoppdragelse. Men jeg orker ikke å diskutere mine dypeste tanker/lengsler/frykt eller snakke masse om tiden før vi møtes eller "what if"-tanker rundt fremtiden. For å ta noen eksempler. Men jeg trenger en klem hver dag.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #11 Skrevet 4. mai 2021 Helst begge deler, men om jeg må prioritere ville jeg gått for fysisks intimitet. For meg er det emosjonelle og fysiske så sammenvevd at jeg ville fått dekket mye emosjonelt gjennom det. Et forhold som i all hovedsak er godt vennskap har jeg ingen interesse av. (Kvinne) Anonymkode: e5fc2...c5e
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #12 Skrevet 4. mai 2021 For meg vinner emosjonell intimitet uten tvil, men jeg er litt nysgjerrig på hvor grensen går mellom emosjonell og fysisk. Jeg kan klare meg med lite sex, men fysisk nærhet i form av klemming, armkrok, stryking o.l. er viktig. Anonymkode: 7bc64...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå