Gå til innhold

Hva er ditt mest egoistiske ønske for denne sommeren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ego som bare F med mitt ønske.

Jeg håper h*n jeg har feriert med de siste årene må feriere alene og kjeder seg kjempemye uten meg. Vi er ikke uvenner, men har heller ingen kontakt lenger da vi har såret hverandre. Viner begge sta og ingen tar det første skrittet til å skvære opp. Jeg for min del skal fikt klare meg uten ferie med personen, jeg bare vet h*n kjeder seg veldig med p feriere alene.

Anonymkode: 2974f...f63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært igjennom det og det var ikke så ille som jeg hadde fryktet 😊 Men det var veldig godt å ha en hånd å holde i, hvis du ikke har noen du kan ha med deg er det lov å høre om en sykepleier kan holde deg i hånden. Vet ikke om det er lov i disse koronatider, men jeg syntes det hjalp 

Anonymkode: f5157...f33

Selve undersøkelsen går sikkert bra, men håper ikke at resultatet er ille. 

Ardwinna skrev (1 time siden):

:klem:

☺️ :klem:

Anonymkode: b982c...9b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil til Rhodos og hamstre vin. Er et spesielt merke jeg samler på og har bare 1 flaske igjen. Dessuten liker jeg meg generelt godt på Rhodos. Ikke snakk om festing etc, men jeg vil bade, spise god gresk mat, drikke iskald Mythos og sitte på uteservering og se på folk! Så klart ikke før det er slutt på karantene, munnbind og det dritet der. Også har jeg lyst å bo på et skikkelig fancy hotell. Skjer nok ikke før om 10 år at vi kan reise ut av Norge igjen, men er lov å drømme.. 

Anonymkode: 2ed7e...932

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg vil til Rhodos og hamstre vin. Er et spesielt merke jeg samler på og har bare 1 flaske igjen. Dessuten liker jeg meg generelt godt på Rhodos. Ikke snakk om festing etc, men jeg vil bade, spise god gresk mat, drikke iskald Mythos og sitte på uteservering og se på folk! Så klart ikke før det er slutt på karantene, munnbind og det dritet der. Også har jeg lyst å bo på et skikkelig fancy hotell. Skjer nok ikke før om 10 år at vi kan reise ut av Norge igjen, men er lov å drømme.. 

Har du drukket samlingen?

Anonymkode: d398b...773

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du drukket samlingen?

Anonymkode: d398b...773

Ja, over 3 år. Jeg tok med 6 flasker fra taxfree der nede for jeg tenkte at jeg skulle jo tilbake dit ifjor. Men nei.. Vinmonopolet kan sikkert importere men blir sykt dyrt da. Vinen i seg selv er ikke så dyr. Også vil jeg ha sol og varme. 

AnonymBruker
Skrevet

At det blir maks 24 grader i sommer.

At det åpnes opp for reiser i EU.

Anonymkode: e23e5...162

Skrevet

Å kunne reise ut av Europa. Vet det ikke kommer til å skje, men det er mitt egoistiske ønske 😇

Skrevet

Har ikke så mange ønsker jeg håper at guttungen blir fornøyd med sommeren og at alle jeg kjenner holder seg friske. 

Er alltid noen som får et eller annet i løpet av sommeren, så jeg håper alle holder seg på beina. 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Få meg et godt knull. 

Anonymkode: d68e0...e4d

AnonymBruker
Skrevet

At vi får reprise av været sommeren 2018 og at vi åpner for fri ferdsel til Sverige så vi kan reise dit på campingferie igjen. 

Anonymkode: 2dfcd...35b

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

😊😊

Anonymkode: 5e701...725

Jeg vil gjerne være en drøy måned i strekk på hytta ved sjøen, hvorav en uke mutters alene. Vi skal ha minimalt med besøk av familie (sorry mamma og svigermor og tanter), men noen overnattingsbesøk av gode venner. Så skal været være strålende, mye sol og lite vind, og alle for det meste fornøyde og i godt humør, selvsagt, selv tenåringer 😅

Skrevet

Barnevakt, barnevakt, barnevakt. 

Jeg elsker å ha barn, men har ikke hatt en eneste dag med bare mannen på et år. Savner å sove lenge sammen. Morgensex... 

Det gagner jo ikke bare meg, da :) 

AnonymBruker
Skrevet

At koronaen øker i og etter sommeren så jeg kan fortsette å jobbe med testing og slippe unna den vanlige jobben på sykehjem enda lenger

Anonymkode: 8ed57...f68

AnonymBruker
Skrevet

At det blir mange konserter og liveshow, sånn at mannen får jobbe og tjene penger vi sårt trenger. 

Anonymkode: fe459...965

AnonymBruker
Skrevet

max 18 graer hele sommeren og bare overskyet. hærlig

Anonymkode: 94a83...659

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At pandemien er på et slikt nivå at det er mulig for fullvaksinerte å reise til andre europeiske land uten karantene. 

Anonymkode: 84377...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Håper på en sommer med 12g, tidvis sol og kuling fra nordøst. Sistnevnte for å ikke dø av varme. 

For noe tull av meg.

For min del kunne sommeren snødd ned hadde jeg ellers bare blitt friskere i kropp og sjel, og fikk leve litt med medgang i livet for engangsskyld. 

Anonymkode: e02e9...f9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

max 18 graer hele sommeren og bare overskyet. hærlig

Ja pluss at alle andre syns det er hærlig også så jeg sliper klaginga om været,

Gjest Tamsi
Skrevet

Håper på syyykt fint vær de dagene jeg har fri. Og så kan det godt regne de dagene jeg jobber. Hater å jobbe når det er sol ute!

Skrevet (endret)

Jeg ønsker meg varme og sol gjennom hele sommeren, men gjerne kalde netter (varm leilighet). Jeg ønsker at alt i Oslo skal åpne slik at turen dit blir noe av. Jeg ønsker at det skal åpne for utenlandsreiser slik at jeg får dratt til varmere land. 

Endret av Uforia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...