AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Skriver dette fordi jeg håper noen har noen tips eller erfaringer å dele. Jeg har alltid syntes jobbintervju er veldig greit. Har ikke brukt mye tid på å forberede meg, fordi jeg har tenkt at de fleste spørsmål er lettere å svare på om jeg kan tenke meg om der og da. I fjor var jeg imidlertid på et jobbintervju hvor stemningen var ganske rar. Jeg ble så satt ut av det at hodet mitt ble til bomull, og jeg fikk nesten ikke ut et eneste ord på de ulike spørsmålene. Jeg var godt kvalifisert for jobben, men fikk den (selvsagt) ikke. Nå er jeg kalt inn på et nytt intervju, og kjenner at jeg har fått skikkelig angst for hele intervjusituasjonen. Når jeg skal prøve å tenke på intervjuet er det som at hodet går i frys, og hjertet hamrer helt vilt. Jeg er ganske sikker på at dette også kommer til å skje under selve intervjuet, uansett hvor mye jeg forbereder meg. Skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre, er nesten så jeg har lyst å takke nei til intervjuet for å slippe påkjenningen. Anonymkode: a6364...0b2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Det er forresten ikke samme sted, så de som holder intervjuet er mennesker jeg aldri har møtt før. Anonymkode: a6364...0b2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Ta deg en tur til legen. Legen kan gi deg noe som kan hjelpe deg gjennom situasjonen. Anonymkode: 1ec2c...9d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå